Samsarii din România câștigă sume uriașe cu un truc ce păcălește oamenii! Iată ce trebuie să știi pentru a nu mai dus de nas! Se pare că șapte din zece automobile second-hand date spre vânzare în țară, fiind verificate în baza InspectorAuto.ro în perioada anului ianuarie-august, au avut kilometri dați înapoi! Cu acest truc, dar nu magic, samsarii reușesc să câștige milioane bune de euro, conform news.ro. Fondatorul InspectorAuto.ro, Mihai Cune, cel care a făcut analiza din care reiese suma câștigată de cei care-i păcălesc pe oameni, a dat câteva detalii despre acțiunea lor.
”Motivul real al samsarilor este pur financiar pentru că orice ar avea ei, kilometrajul mai mic face mașina vandabilă mai repede și la un preț mai mare. Dacă facem un calcul simplu și considerăm că aproximativ 65% din mașinile second-hand care se importă anual în România(aproximativ 200.000 în ultimii ani) sunt destinate revânzării, iar 70% dintre acestea au kilometri dați înapoi, rezultă că aproximativ 90.000 mașini sunt vândute anual cu kilometrajul măsluit”, a spus fondatorul. De asemenea, acesta nu s-a sfiit să dezvăluiască profitul clar al samsarilor. ”La aceste tranzacții, dacă punem un minim de 500 de euro creșterea de preț din cauza kilometrajului mai mic rezultă un profit de 45.000.000 de euro”, a completat Mihai Cune.
Samsarii câștigă sume impresionante cu acest truc! Cum să scapi din mâna lor?
În urma unor sondaje recent realizate, pe subiectul kilometri, reiese că mai mult de 50% dintre oameni sunt dispuși să cumpere un automobil care are un rulaj de 200.000 de kilometri, însă, cu condiția ca sp fie real și mașina să fie dată spre vânzare la un preț ce este în concordață cu autovehiculul. Tot Mihai Cune pune un nume tehnicilor samsarilor: manipulări de marketing. ”Umblarea la kilometraj a intrat atât de mult în sângele samsarilor încât aceștia dau înapoi chiar și câteva mii de kilometri. Noi le numim ”manipulări de marketing” care fac mașina vandabilă mai repede și la un preț cu 500-1.500 de euro mai mult”, a mai spus fondatorul InspectorAuto.ro.
Citește și: Cele mai nimfomane Zodii. Le stă mintea doar la sex. Te ferești sau nu de ele?
Citește și: Ce prețuri au pe OLX biletele la concertul Metallica din 2019
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Antonia îți aduce 777 rotiri gratuite la Betano! Garantat, fără depunere
Citește și: Andreea de la Insula iubirii, mireasă. A făcut nuntă cu ispita George
Acesta a subliniat că la prima vedere nu ai înțelege pe deplin acțiunea ”negustorilor”. ” La prima vedere nu ai înţelege de ce fac asta, dar mai apoi vezi că maşina are ultima intrare în service în ţară de origine să zicem la 160.000 km şi de atunci a mai parcus încă 40.000 km până la următoarea revizie, însă maşina a fost vândută şi nu a mai ajuns în service”, a susținut acesta. Iar, felul în care te poți feri de a fi păcălit este: ”Astfel, în România, când cumpărătorul merge la reprezentață vede că mașina are ultima intrare în service la 160.000 de kilometri, iar la bord probabil 175.000 de kilometri în loc de 200.00”, a spus Mihai Cune, care recomandă cumpărătorilor să plece de acasă bine informați și, dacă văd că li se pare ceva suspect la o anumită mașină, să nu mai spere la ea.