Se zvonește că Netflix ar introduce reclame pe platformă, astfel că serviciul de streaming își va pierde 57% din clienți, dacă va ajunge la această decizie, anunță studiul realizat de un grupi de cercetători media. De altfel, Netflix a devenit din ce în ce mai popular datorită faptului că oamenii care intrau pe platformă nu erau întâmpinați sau deranjați de reclame în cadrul sesiunii de binging.
Iar, cu toate că eram obișnuiți cu reclamele pe site-urile ori serviciile online cu acces direct, ai crede că e e normal ca dacă alegi un acces pe care să nu-l plătești să fie așa, însă nu și pentru unul care vine la pachet cu un cost.
Se zvonește că Netflix are de gând să adopte reclamele
Aceeași situație este și când vine vorba de Youtube, când te aștepți ca oficialii din spate să câștige bani de pe urma urmăritorului prin intermediul unor anunțuri cu scop comercial. În schimb, în contextul în care omul plătește pentru a se uita pe Netflix, nu va fi încântat de intervenția continuă a reclamelor când se uita la serialele favorite, între episoare ori în timpul unui episod.
Din nefericire, cei de la Netflix au confirmat zvonurile pentru TechCrunch. În cele din urmă, un număr mic de abonați vor fi supărați în această perioadă de reclame pe Netflix. De menționat este că nu e vorba despre reclame obișnuite, ci de promo-uri video pentru diferite show-uri pe care mai apoi le poți găsi pe platforma de streaming și care chiar ar putea să-ți placă.
Nu este vorba despre reclame tradiționale, ci de promo-uri video
Un alt punct slab ar fi că sesiunea de binging va putea fi întreruptă, lucru nu tocmai plăcut. Iar, dacă Netflix va vedea necesară existența acestor reclame, nu este exclus ca un procent destul de mare de utilizatori să renunțe la streaming.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- 301 rotiri gratuite la 20 Dazzling Hot, fără depunere pe Superbet
Cu toate acestea, există și posibilitatea reintroducerii unei taxe suplimentare pentru eliminarea reclamelor. În prezent, toate aspectele rămân în stadiul de zvonuri.
Director comercial:„Consumatorii au mai multe opțiuni pentru a vedea dacă difuzează sau nu anunțuri”
Martyn Bentley, director comercial al Regatului Unit la AudienceProject a explicat : „Constatările noastre evidențiază importanța ascendentă a direcționării și relevanței în publicitate.
Pe măsură ce consumatorii au mai multe opțiuni pentru a vedea dacă difuzează sau nu anunțuri, atât radiodifuzorii, cât și agenții de publicitate trebuie să depună eforturi pentru a se asigura că experiența campaniilor sporește – plus că sugerează că trebuie făcute mai multe incursiuni cu TV conectat ca mijloc ajuta la adaptarea publicității la nivel granular”, a declarat directorul comercial.