În plină pandemie de COVID-19, mai multe vedete din România au ales mediul online pentru a-și vinde hainele și accesoriile. Cătălin Czacu, Oana Roman sau Cătălin Botezatu sunt doar câțiva dintre cei care și-au scos garderoba la licitație pe internet.
Vedetele din România își vând hainele și accesoriile online
Mai multe vedete din România, printre care Oana Roman, Cătălin Botezatu sau Cătălin Cazacu, au hotărât să își vândă o parte din haine și accesorii pe internet, unde pot interacționa cu fanii lor sau cu persoanele care îi apreciază. În sprijinul lor vine o platformă online de marketplace, unde utilizatorii pot achiziționa, în sistem de licitație, lucruri ce aparțin vedetelor.
În acest fel, ei pot alege în funcție de preferință, model, dar și vedeta pe care o îndrăgesc. Pe lângă haine, vedetele își scot la vânzare și accesoriile. Este o metodă foarte bună și potrivită în această perioadă în care magazinele sunt închise, shopping-ul online fiind soluția cea mai bună.
Utilizatorii licitează pentru fiecare produs
Pe platforma online, se vor găsi haine unicat și branduri de lux la prețuri accesibile, iar utilizatori pot alege produsele pentru care vor să înceapă licitația. Cei interesați, chiar și cei doar curioși, se pot bucura de shoppingul online și pot alege dintr-o diversitate de stiluri, brand-uri, mărimi și prețuri.
Cătălin Botezatu, Oana Roman, Cătălin Cazacu sau Diana Bart au răspuns deja acestei inițiative, încântați de această idee ingenioasă , care îi aparține unei antreprenoare din Craiova.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17
Pentru că cele mai multe activități s-au mutat în mediul online, fondatoarea platormei și-a propus să reinventeze shoppingul online prin punerea în legătură a vedetelor cu fanii care le urmăresc pe rețelele de socializare. Acest proiect va fi lansat pe 17 aprilie și oricine este interesat poate accesa platforma.