Vacanța lui Radu Vâlcan, stricată de coronavirusul chinezesc. Prezentatorul emisiunii Insula Iubirii și-a anulat weekendul la Roma

Bogdan Solomon
în Stiri mondene
10/02/2020, 16:45
Radu Vâlcan nu a mai plecat în vacanță din cauza coronavirusului. Sursa foto: Facebook

Coronavirusul chinezesc, agentul patogen care a îngrozit întreaga lume, i-a stricat lui Radu Vălcan binemeritata vacanță programată pentru weekendul care tocmai a trecut. Îndrăgitul prezentator al reality-show-ului Insula Iubirii trebuia să-și petreacă ziua de naștere alături de soția sa, Adela Popescu, la Roma, într-un decor plin de romantism.

Radu Vâlcan și-a anulat vacanța la Roma din cauza coronavirusului

Planurile le-au fost date, însă, peste cap după ce teribila maladie a ajuns chiar și în superba capitală a Italiei. Primele cazuri de infectare odată confirmate, autoritățile s-au văzut nevoite să anuleze toate zborurile, pentru a preveni răspândirea bacteriei.

Așa se face că Radu și Adela, unul dintre cele mai apreciate cupluri ale showbiz-ului românesc, au petrecut fericitul eveniment acasă. Departe de orașul pe care așteptau cu nerăbdare să îl revadă, dar și de virusul ucigaș, cei doi soți s-au bucurat de momente frumoase în doi, cu filme, popcorn și, bineînțeles, un pahar de șampanie, că doar era motiv de sărbătoare.

Adela Popescu plănuia să-și serbeze soțul în locul în care cei doi s-au îndrăgostit

Alegerea capitalei Italiei ca destinație pentru aniversarea lui Radu Vâlcan nu era deloc întâmplătoare. Adela Popescu îi pregătise soțului său o aniversare cu totul și cu totul specială, în orașul în care cei doi au simțit primii fiori ai iubirii și au realizat că sunt făcuți unul pentru celălalt.

De ziua lui Radu, pe 8 februarie, suntem la Roma. De ce la Roma? Pentru că este primul oraș vizitat împreună chiar de ziua mea, când am început noi relația, acum nouă ani, și am vrut să revenim.

Vrem să luăm cina de ziua lui chiar la restaurantul la care am mâncat și de ziua mea. Până ieri eram pregătiți să mergem doar noi doi, între timp ne-am hotărât să îl luăm totuși și pe Alexandru.

Pentru că ne-am dat seama că pentru el este foarte important, mai ales de când a apărut și frățiorul lui,  să fie trei zile cu ambii părinți și să ne ocupăm doar de el. Cred că e foarte important pentru Alexandru să știe că ne are, uneori, și doar pentru el.

Așadar, Andrei a rămas cu mamaie două zile. Eu nu îmi doresc să întrerup alăptarea, așa că voi face ce fac mamele, știu ele ce trebuie făcut în sitauația asta, astfel încât să nu pierd laptele și să continui procesul acesta după întoarcere.

Sperăm să fie liniștit, să doarmă bine ca să prindem curaj să mai plecăm și altă dată”, a dezvăluit Adela Popescu pentru libertatea.ro, înainte ca virusul din China să-i dea peste cap toate planurile.

Te-ar mai putea interesa și: