Un cartier din București a ajuns să fie promovat pe un ecran uriaș din Coreea de Sud

Alexa Serdan  
înStiri de ultima ora
18/10/2019, 19:59
Un cartier din București a ajuns să fie promovat pe un ecran uriaș din Coreea de Sud
Mall din Obor apare pe un afiș uriaș din Coreea de Sud. Sursa foto: titirez.ro

După ce mai mulți reporteri din Coreea de Sud au ajuns în România și au rămas surprinși de peisaje, iată că acum un cartier bucureștean este promovat pe un panou uriaș într-un cartier foarte aglomerat din Seul. 

Cartierul Obor a apărut pe un afiș imens în Gangnam Square din Seul

Un afiș uriaș cu mall-ul Veranda din cartierul Obor a fost amplasat în unul dintre cele mai aglomerate cartiere din Seul, Coreea de Sud. Mall-ului bucureștean a apărut pe un billboard digital și are mesajul „Oppa Obor Style”, imaginea făcând parte din acceași campanie de promovare care a fost folosită și în România. Ecranul este amplasat în cartierul Gangnam Square.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată?Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române!Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

„Lifestyle de Obor este un nou pilon de comunicare, pe care l-am inaugurat prin această campanie și care va continua și anul viitor, prin care Veranda devine mai mult decât un Mall de proximitate și reprezintă un întreg cartier cu istorie, dar care se reinventează zilnic, un loc efervescent unde cultura de stradă pulsează și căpătă valențe moderne”, au declarat reprezentanții Veranda, potrivit wall-street.ro.

Care este scopul acestei imagini
Mall-ul Veranda apare pe un afiș dintr-un cartier aglomerat din Coreea de Sud. Sursa foto: wall-street.ro

Reprezentanții mall-ului au ales Gangnam pentru că este un reper de cultură

Reprezentanții mall-ului din Obor vor să promoveze prin această campanie istoria cartierului și de aceea au ales și cartierul Gangnam din Seul. Acest cartier coreean este foarte aglomerat și este vizitat de turiști din toate colțurile lumii fiind un reper de cultură. Acesta a fost și motivul pentru care cele două cartiere au fost asociate.

„Construim un statement de lifestyle astfel încât asocierea cu “stilul Gangnam” a venit de la sine. Gangnam este vizitat de milioane de turiști în fiecare an, e un reper pentru cultură de stradă, iar dacă prin acest mic gest am reușit să mai construim un pic povestea Oborului și să o facem cunoscută mai departe, noi suntem multumiți”, au completat reprezentanții Veranda.

 

 

Te-ar mai putea interesa și:
    Închide ×