Schimbări importante pentru toți utilizatorii WhatsApp! În sfârșit și posesorii de Android vor avea parte de o caracteristică disponibilă până acum strict pe modele iPhone. Astfel, trebuie să știți că utilizatorii dispozitivelor marca Apple compatibile pot debloca aplicatia si prin intermediul functiei Face ID, adică cea de recunoastere faciala. Cei care vor activa noua functie trebuie sa se autentifice cu amprenta pentru a putea folosi aplicatia.
Schimbări importante pentru toți utilizatorii WhatsApp!
Potrivit WhatsApp, utilizatorii vor putea raspunde la apelurile telefonice chiar si atunci cand aplicatia este blocata. Caracteristica va fi disponibila treptat pentru toti utilizatorii. Noua functie poate fi activata urmand calea: Settings/Account/ Privacy/Fingerprint lock sau, pentru cei care au meniul in romana, Setari/Cont/Confidentialitate/Deblocare cu amprenta. Aplicatia WhatsApp a fost lansata in 2004 de antreprenorii Jan Koum si Brian Acton. In 2014, Facebook a achizitionat compania cu 19 miliarde de dolari.
Și, în mod evident, Mark Zuckerberg, marele antreprenor american, intenționează acum să aducă modificări majore aplicației. Acesta vrea să îmbunătățească atât interfața, logo-ul, cât și reclamele platformei sociale. Mai concret, prima din cele trei mari schimbări pe care deținătorul Facebook le pregătește în următorii ani pentru Whatsapp se referă la formatul în care sunt salvate mesajele vocale primite de utilizatori prin intermediul aplicației de mesagerie.
Autentificarea cu amprentă, disponibilă și pentru sistemul Android
Totodată, serviciul apelurilor de tip VoIP va deveni mult mai ușor de folosit, numeroși utilizatori semnalând astfel de probleme încă din momentul în care a fost implementat. În plus, compania americană intenționează să implementeze o interfață mult mai prietenoasă, atât pentru aplicația de android, cât și pentru cei care preferă sistemul de operare de tip ios. Nu toate schimbările vor fi, însă, pe placul utilizatorilor din întreaga lume, mai ales că Zuckerberg a susținut în repetate rânduri că își dorește ca reclamele să fie prezente și pe Whatsapp.
Astfel, pe modelul Instagram, acestea vor apărea în cadrul Status, echivalentul Stories din Instagram. Mai mult decât atât, unul dintre cele mai ambițioase proiecte ale lui Mark Zuckerberg pentru următorii ani se referă la crearea unei punți de legătură între Facebook, Whatsapp și Instagram, cei trei giganți pe care compania sa îi deține.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17