Mai gândește o dată când cumperi bilete de avion. Ryanair, desemnată cea mai slabă companie low-cost!

Alexandra Chivu   
în Stiri de ultima ora
16/01/2019, 17:11
Mai gândește o dată când cumperi bilete de avion. Ryanair, desemnată cea mai slabă companie low-cost!
Compania irlandeză ultra low cost a ajuns de la una care a revoluționat transportul aerian, în una foarte slabă

Operatorul low-cost Ryanair a înregistrat cea mai slabă creștere a numărului de pasageri din ultimii ani, după ce, în 2017, a anulat mii de zboruri. Compania irlandeză ultra low-cost a ajuns de la una care a revoluționat transportul aerian, în una foarte slabă. În 2017, numărul de clienți ai companiei a fost de 129 milioane ori chiar cu 2 milioane mai puțin decât arătau previziunile, conform unei declarații din partea Ryanair, prin care aceasta a raportat cele mai slabe rezultate de final de an din ultimii patru ani.

Din ultimul trimestru al anului 2017 și din primele luni ale anului 2018, compania aeriană irlandeză a anulat peste 20.000 de zboruri, din cauza unor modificări în planificarea concediilor piloților, în urma schimbărilor de la codul civil. De altfel, și în 2014 a fost o astfel de situație, în acel moment Ryanair căutând cu disperare o soluție pentru a liniști piloții care protestau împotriva programului prelungit și a salariilor scăzute.

Ryanair, ce mai slabă companie low-cost

CEO-ul companiei, Michael O Leary, a fost obligat să accepte sindicalizarea piloților după ce negocierile între compania aeriană și angajații săi erau aproape de a ce creiona în greve și proteste masive. În 2018, majorarea înregistrată în numărul de pasageri a fost de un procent de 10%, față de cea din anul 2016, de 15%, iar în luna decembrie a anului menționat anterior, creșterea a fost doar de 3%, nivel ce nu a mai fost atins din luna martie a anului 2014.

Mai gândește odată când cumperi bilete de avion. Ryanair, desemnată cea mai slabă companie low-cost!
Operatorul low-cost Ryanair a înregistrat cea mai slabă creștere a numărului de pasageri din ultimii ani

Pe locurile fruntașe s-ar clasa WizzAir, cel mai mare discounter din Europa de Est. Compania aeriană a înregistrat o creștere de 24%, în număr de clienți, astfel ajungând la 28,3 milioane de clienți.  ”Concentrarea noastră absolută asupra realizării celui mai scăzut cost posibil de operare și, prin urmare, furnizarea celor mai mici prețuri de pe piață, a făcut ca Wizz Air să devină o companie aeriană de 100 de avioane la numai 14 ani de la primul său zbor.

Mai gândește odată când cumperi bilete de avion. Ryanair, desemnată cea mai slabă companie low-cost!
În 2018, majorarea înregistrată în numărul de pasageri a fost de 10%

O și mai impresionantă creștere se va produce de acum înainte, întrucât așteptăm cu nerăbdare livrarea aeronavelor A320neo la începutul anului 2019, dotate cu tehnologie de utlimă generație”, a declarat József Váradi, Wizz Air Chief Executive Officer.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×