Românii au talent, de 7 ori mai mulți telespectatori decât Antena 1

Alexa Serdan   
în Stiri mondene
05/04/2020, 10:17
Românii au talent, de 7 ori mai mulți telespectatori decât Antena 1
Românii au talent, de 7 ori mai mulți telespectatori decât Antena 1 care a difuzat 2 filme de acțiune. Sursa foto: Instagram.com

Ediția Românii au talent” de vineri, 3 aprilie, a înregistrat un număr record de telespectatori. Emisiunea de la Pro TV a avut cifre de șapte ori mai mari decât postul concurent Antena 1 care a difuzat în seara respectivă două filme: „Terminator – Genesis” și „Jack Reacher – Un glonț la țintă”.

Românii au talent, lider de audiență în seara zilei de vineri, 3 aprilie

Dacă este vineri seara, atunci este timpul pentru emisiunea „Românii au talent”. Acest lucru și l-au spus milioane de români care au urmărit cu sufletul la gură ediția din 3 aprilie. Încă o dată postul de televiziune Pro TV a câștigat teren în fața rivalului său Antena 1.

Cifrele arată că show-ul de talente a avut de șapte ori mai mulți telespectatori decât trustul Intact care vineri, 3 aprilie, a difuzat pe micile ecrane două filme de acțiune, informează paginademedia.ro.

Pe locul 3 în clasamentul audiențelor s-a clasat Kanal D cu filmul „Mă numesc Zuleyha” (20:00) și „Vulturii de noapte” (22:00), iar pe locul 4 a fost Național TV cu producția „Winettou”. 

Audiențele canalelor de televiziune pentru seara de vineri, 3 aprilie

Potrivit sursei menționate mai devreme la nivel național s-a înregistrat o ușoară creștere a celor care au urmărit emisiunea„Românii au talent” prezentată de Pavel Bartoș și Smiley. Concret, peste 3,3 milioane de români s-au uitat la show-ul de talente de vineri, 3 aprilie.

Pe locul doi s-a clasat postul de televiziune Kanal D care a avut un plus de aproape 300.000 de oameni față de săptămâna trecută cu serialul turcesc.

Antena 1 a fost pe locul al treilea, la aproape trei milioane de telespectatori în urma Pro TV, cu audiențe de aproape șapte ori mai mici. În ciuda acestor cifre trustul are un mic plus față de săptămâna anterioară, de circa 25.000 de români.

În ceea ce privește comercialul o medie de 670.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani au urmărit emisiunea „Românii au talent”, cu 60.000 de tineri mai puțin decât ediția anterioară, însă diferența este consistentă față de următoarele stații.

Postul concurent, Antena 1, s-a clasat tot pe locul doi, având un număr de 139.000 de tineri, în timp ce Kanal D s-a apropiat de aproape 137.000 de tineri.

Digi 24 rămâne cea mai urmărită televiziune de știri în rândul tinerilor și își menține poziția a patra în clasamentul televiziunilor. Audiența aseară: 45.000 de tineri, față de 64.000 săptămâna trecută.

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×