Revoltător! Ce învață elevii români din manualul de Limba Română de clasa a patra despre „Babele” și „Sfinxul”

Claudiu Surmei   
în Stiri de ultima ora
19/01/2019, 11:18
Revoltător! Ce învață elevii români din manualul de Limba Română de clasa a patra despre „Babele” și „Sfinxul” GALERIE FOTO
Elevii învață informații eronate din manualul de Limba Română de clasa a patra despre Babele și Sfinxul

Părinții elevilor români din clasa a patra sunt revoltați după ce au aflat ce învață copiii din manualul de Limba Română despre „Babele” și „Sfinxul.” Pe lângă faptul că sunt prezentate lecții de Geografie, acestea sunt eronate sau prezentate fără explicații suficiente. Greșeala se adaugă la multe altele care s-au strecurat în ultimii ani în manualele școlare ale elevilor din România.

Copiii merg la școală cu gândul că vor învăța lucruri noi, care să îi pregătească pentru viață, însă de multe ori se întorc acasă cu informații false, care au fost omise din neatenție de către cei care au făcut manualele, asta în cazul în care cărțile nu au fost publicate pe „pile și relații”, cum se obișnuiește din ce în ce mai des. Și în manualul de Limba Română de clasa a patra sunt greșeli și informații neclare.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Ce învață elevii români din manualul de Limba Română de clasa a patra despre „Babele” și „Sfinxul”

„În Munții Bucegi, în preajma stâncilor Babele și Sfinxul, există o zonă de un kilometru pătrat în care organismul nu obosește și se înviorează brusc. Specialiștii spun că aici se manifestă un fenomen magnetic rar întâlnit, care are efecte benefice uluitoare asupra organismului uman. Este, foarte probabil, cea mai interesantă descoperire făcută vreodată în România. În zona stâncilor Babele și Sfinxul se manifestă un fenomen magnetic cu efecte benefice asupra organismului uman”, scrie la pagina 77 a manualului de Limba și Literatura Română.

Problemele apar pentru elevi în momentul în care întorc pagina și sunt întrebați despre lucrurile pe care le-au învățat. Spre exemplu, copiii sunt rugați să își noteze, pe categorii, informațiile pe care le știau, pe cele pe care tocmai le-au aflat, pe cele care nu le sunt clare și pe… cele care contrazic ceea ce deja știau.

Închide ×