RCS – RDS, veşti bune pentru clienţi. Apar noi canale în grila DIGI TV, în 2020

Alex Năstase   
în Stiri de ultima ora
31/12/2019, 14:02
RCS – RDS, veşti bune pentru clienţi. Apar noi canale în grila DIGI TV, în 2020 GALERIE FOTO
Canale noi pentru abonații RCS RDS. Sursa foto - facebook

RCS – RDS a transmis câteva veşti bune pentru clienţi. Astfel, trecerea în noul an aduce și mai multe noutăți în grila Digi TV, serviciul de televiziune prin cablu sau satelit al Grupului Digi | RCS & RDS.

RCS – RDS, veşti bune pentru clienţi

Se întâmplă lucrul acesta la puțin timp după ce Moș Crăciun le-a oferit cadou abonaților Digi TV canalul tematic HGTV (Discovery Inc.). Acum noul an vine cu vești bune și pentru iubitorii de filme clasice americane, odată cu introducerea în grilă a canalului AMC, anunță compania, într-un comunicat.

AMC este deținut de AMC Networks International, care mai are în portofoliu și alte posturi tematice precum JimJam, CBS Reality, Extreme Sports Channel, Film Cafe, Megamax, Minimax, Sundance TV, TV Paprika.

Apar noi canale în grila DIGI TV, în 2020

Nu se termină surprizele aici! Cei mai mici telespectatori, adolescenții și iubitorii de muzică modernă vor putea urmări serialele de desene animate și producțiile pentru copii ale canalului JimJam, nou intrat în grila Digi TV, dar și emisiunile difuzate de canalul MTV Europe.

HGTV îmbogățește oferta de programe prin cinci piloni noi de conținut: vânzare și cumpărare de case, renovarea locuințelor, renovarea și apoi punerea în vânzare, construcția de case noi, case de vis, prin emisiuni dedicate precum Renovări pe plus sau minus, Case renovate și salvate sau Vânătorii de case.

Postul își propune să celebreze sentimentul de „acasă” și tot ceea ce implică acesta: spațiul, oamenii și trăirile pe care le inspiră. De altfel, televiziunea s-a dovedit a fi extrem de populară în SUA, reușind să aibă printre fanii înrăiți numeroase personalități precum Michelle Obama, Reese Witherspoon sau Seth Rogen.

„Suntem încântați să extindem parteneriatul strategic cu Digi și să aducem împreună HGTV pe piața din România, pe lângă oferta de conținut din portofoliul actual. Emisiunile HGTV s-au bucurat de un succes real în rândul telespectatorilor, conținutul fiind testat anul acesta pe TLC, iar rezultatele au fost impresionante.

Începând cu 2020, ne dorim să creștem popularitatea acestui brand nou, să îl aducem cât mai aproape de telespectatori, și suntem fericiți că am găsit în Digi un partener de încredere pentru a sprijini acest efort comun.

În același timp, vom continua să creștem portofoliul deja existent, cu scopul de a alimenta pasiunile oamenilor în cât mai multe domenii: aventură și supraviețuire, meserii extreme, familie și relații, cazuri medicale extreme sau călătorii”, a transmis și Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

 

 

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×