Probleme pe Aeroportul Otopeni. Pasagerii au aşteptat două ore la coadă ca să intre în ţară. Explicaţia autorităţilor

Catalin Nae    Daniel Scripcaru   
în Stiri de ultima ora
22/07/2019, 16:44
Probleme pe Aeroportul Otopeni. Pasagerii au aşteptat două ore la coadă ca să intre în ţară. Explicaţia autorităţilor GALERIE FOTO
Aglomerație pe Aeroportul Otopeni

Aeroportul Otopeni și-a extins punctele de control ale pașapoartelor la intrarea în țară, însă lucrările au dat peste cap de tot traficul din interiorul aeroportului, creându-se o aglomerație de zile mari! Sute de oameni au stat la cozi interminabile pentru a intra în țară. Conducerea și-a cerut scuze pasagerilor.

Aglomerație pe Aeroportul Otopeni

Potrivit Companiei Naţionale de Aeroporturi Bucureşti (C.N.A.B) au fost instalate suplimentar două noi ghișee de control cu patru posturi suplimentare. Toate acestea pentru fluidizarea traficului și pentru reducerea timpilor de așteptare la intrarea în țară.

„Pe durata lucrărilor, capacitatea de procesare a fost diminuată temporar, fapt ce a condus la aglomerarea zonei. Mulțumim pasagerilor pentru întelegere și îi asigurăm ca aceste măsuri au ca scop reducerea timpului de așteptare la intrarea în țară”, au transmis reprezentanţii C.N.A.B.

Aglomerație pe Aeroportul Otopeni
Aglomerație pe Aeroportul Otopeni

Oamenii au stat la coadă timp de două ore pentru a intra în țară

Până atunci însă, când va fi mai bine, a fost rău de tot. Oamenii au împânzit rețelele de socializare cu fotografii care surprind aglomerația de la punctul de trecere al frontierei.

Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” are nevoie urgentă de un nou terminal pentru că aerogara şi-a atins capacitatea maximă la 31 decembrie 2018. Extinderea aeroportului, cu un nou terminal în partea opusă a pistelor, trebuia să înceapă acum cinci ani. În 2018, aproape 14 milioane de pasageri au tranzitat principala poarta de intrare în ţară.

Aeroportul Internațional „Henri Coandă” se va extinde cu un nou terminal de pasageri și o zonă cargo – un proiect de peste 1 miliard de euro. Compania Aeroporturi susține că T2 va fi legat pe rutier de autostrada A3, dar va exista și o conexiune pe pe calea ferată. Între cele două terminale va exista o conexiune cu autobuze (tip shuttle), iar pentru metrou se păstrează liberă o zonă specială pentru o eventuală extindere. De cealaltă parte, CFR și Metrorex au precizat pentru HotNews.ro că proiectele concrete pe care le au în aplicare în prezent nu ajung până la viitorul T2, ci se opresc doar la actualul terminal.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×