Probleme la Aeroportul Otopeni! Oamenii au stat la cozi uriașe din cauza mai multor pene de curent

Probleme la Aeroportul Otopeni! Oamenii au stat la cozi uriașe din cauza mai multor pene de curent
Aeroportul Otopeni, paralizat din cauza penelor de curent. Sursa foto: hepta.ro

Anul 2020 nu a început tocmai bine pentru pasagerii care au dorit să decoleze vineri dimineață de pe Aeroportul Otopeni. Oamenii s-au văzut nevoiți să îndure cozi interminabile la ghişeele de chech-in, din cauza unor blocaje la benzile de bagaje şi a unor pene de curent, potrivit reprezentanţilor Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB).

Mai multe pene de curent au paralizat Aeroportul Otopeni. S-au format cozi uriașe la ghișee

În cursul primei părţi a zilei de 3 ianuarie 2020, pe aeroportul Henri Coandă s-au înregistrat aglomerări la ghişeele de check-in, în special din cauză că numărul de bagaje de cală predate de pasageri a fost mult peste nivelul unei zile obişnuite.

În aceste condiţii, deşi nu s-au înregistrat defecţiuni la sistemele de benzi de bagaje, acestea au funcţionat cu intermitenţă, ca urmare a suprasolicitării şi încărcării incorecte de către personalul agenţilor de handling”, se arată în comunicatul transmis de CNAB.

În plus, au fost înregistrate căderi repetate de tensiune pe reţeaua electrică ce alimentează aeroportul, fapt care a generat întreruperi ale altor sisteme din terminal. „Facem precizarea că alimentarea electrică a sistemelor vitale este asigurată şi cu generatoare, astfel încât acestea să funcţioneze fără întreruperi„, au precizat reprezentanţii aeroportului.

Două zboruri Blue Air au avut peste 12 ore întârziere. Reacția companiei

Nu sunt singurele probleme întâmpinate recent pe Aeroportul Otopeni. Două curse Blue Air cu destinațiile Spania, Malaga și Cipru, Larnaca, au avut peste 12 ore întârziere, timp în care călătorii au așteptat neputincioși să fie chemați la îmbarcare.

Ulterior, compania le-a cerut scuze pasagerilor și a precizat că această situație a fost cauzată de întârzieri acumulate de aeronave în curse anterioare. „În acest moment, putem confirma faptul că ambele zboruri, respectiv OB 137, București – Larnaca și OB 126, Malaga – București au decolat, cu o întârziere de 3 ore și 35 minute, respectiv 7 ore și 20 minute”, se arată în comunicatul transmis de Blue Air.

Compania Blue Air dorește să își ceară scuze față de pasagerii afectați de iregularitățile ce au intervenit astăzi pe anumite zboruri. Situația a fost cauzată de întârzierile acumulate de către aeronave în cursele anterioare.

Pasagerii au fost informați și au primit asistență pe aeroport și prin call center, iar echipele noastre de la sol le-au oferit gustări și răcoritoare. În acest moment, putem confirma faptul că ambele zboruri, respectiv OB 137, București – Larnaca și OB 126, Malaga – București au decolat, cu o întarziere de 3 ore și 35 minute, respectiv 7 ore și 20 minute.

Principala preocupare a Blue Air o reprezintă siguranța și confortul pasagerilor. În acest sens, întreaga noastră echipă are ca prioritate rezolvarea iregularităților, astfel încât nicio cursă să nu fie anulată, iar pasagerii să ajungă la destinație în siguranță și în cel mai scurt timp posibil”, se arată în comunicatul transmis de reprezentanții companiei.

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×