Netflix a picat în SUA și Europa. Oamenii aflați în izolare din cauza COVID-19, revoltați

Alexa Serdan   
în Stiri de ultima ora
26/03/2020, 15:52
Netflix a picat în SUA și Europa. Oamenii aflați în izolare din cauza COVID-19, revoltați
Netflix a picat în SUA și Europa. Oamenii aflați în izolare din cauza COVID-19, revoltați. Sursa foto: profimediaimages.ro

Platforma de streaming a avut mai multe probleme și blocaje în ultimele zile atât pe teritoriul Statelor Unite ale Americii, cât și în Europa. Oamenii izolați în case din cauza pandemiei de coronavirus au raportat blocări ale aplicației.

Netflix are probleme în plină pandemie de coronavirus când oamenii stau acasă

Pandemia de coronavirus a obligat oamenii din întreaga lume să stea acasă, iar mulți au profitat de timpul liber pentru a viziona filme, dar mare le-a fost mirarea când aplicația Neflix a picat în America și Europa.

Utilizatorii au raportat o eroare „NSES – 500”care implică o „problemă de conectivitate de rețea care împiedică dispozitivul să se conecteze la Netflix”. Totodată, oamenii au mai spus că atât site-ul, cât și aplicația mobilă au refuzat să se încarce, în special în cursul zilei de marți, 24 martie.

Oamenii revoltați au trimis sute de mesaje reprezentanților platformei de streaming care a transmis că nu va putea prelua toate apelurile de asistență pentru clienți în timp util deoarece mulți dintre angajații săi sunt nevoiți să lucreze de acasă. 

Cum a răspuns Netflix acuzațiilor care i se aduc perioada aceasta

„Din cauza pandemiei COVID-19 mii dintre agenții noștri de asistență au fost nevoiți să lucreze de acasă de aceea preluarea apelurilor clienților se va face cu întârziere”, este mesajul care apare pe pagina de start a platformei de streaming

„Prin urmare, timpii de așteptare vor fi mai mari decât într-o perioadă normală”, au ținut să mai adauge reprezentanții companiei.

Situația nu este deloc roz nici în privința altor servicii de Internet sau telefonie mobilă. Mai mulți britanici au declarat că săptămâna trecută semnalul la telefonul a fost prost și nu s-au putut efectua apeluri vocale.

Milioane de oameni au început să lucreze de acasă din cauza pandemiei de coronavirus și s-au confruntat cu scăderea vitezei la Internet sau semnal slab la telefonul mobil. Nu au fost trecute cu vederea nici jocurile precum Xbox Live și Nintendo care s-au confruntat, de asemenea, cu probleme. 

„Din păcate, avem unele probleme cu serviciile noastre de rețea. Căutăm să remediem situația cât mai curând posibil. Vă mulțumim pentru răbdare ”, a scris compania Nintendo într-o postare pe Twitter, informează dailymail.co.uk


 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×