Marile lanţuri de magazine din România anunţă că au suficiente stocuri de marfă pentru a asigura populaţia de cele necesare. În plus, acestea informează cu nu închid magazinele, astfel oricine, oricând va putea face cumpărături ca în zilele normale.
Marile lanţuri de magazine anunţă că au suficiente stocuri de marfă
Lanţurile mari de magazine din ţara noastră spun că au stocuri de marfă sufieciente, grupuri de lucru, precum şi program normal în următoarea perioadă, chiar dacă ne aflăm în plină epidemie de coronavirus.
Tiberiu Daneţiu, directorul de marketing al Auchan, a anunţat că lanţul de magazine nu va închide nicin magazin şi că supermarketurile vor avea program normal.
Magazinele fac apel la calm, întrucât au suficiente stocuri de marfă
De asemenea, Lidl România anunţă că singura modoficare în epidemia de coronavirus este dirijarea pătrunderilor în magazine, pentru a se evita astfel aglomerarea.
În plus, Lidl informează că are suficiente stocuri de marfă pentru a satisface cerinţele clienţilor şi că programul rămâne unul normal, ca în zilele obişnuite.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Antonia îți aduce 777 rotiri gratuite la Betano! Garantat, fără depunere
Asociaţia Marilor Reţele Comerciale vine si întăreşte cele spuse de retaileri anunând pppulaţia din ţara noastră să facă cumpărături în mod responsabil, în fucţiile de nevoile fiecăria şi nu în funcţie de panică pentru că altfel se creează aglomeraţie inutilă.
„Încurajăm achiziţia responsabilă. A face stocuri mari acasă ar putea la un moment dat să se transforme într-o problemă pentru că toate acestea au termene de valabilitate”, a declarat George Bădescu, directorul general al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România.
Retaileri spun că în această perioadă cel mai bine se vând conservele, dar şi mărfurile neperisabile cum sunt hârtia igienică şi dezinfectanţii.