Vlad, serialul produs și difuzat de Pro TV este pariul câștigător al postului din Pache Protopopescu, care a reușit astfel să cucerească audeințele în această primăvară. În ciuda controverselor iscate pe seama sa, iată că povestea țesută în jurul personajului principal îi ține cu sufletul la gură pe telespectatori.
Adevărul despre serialul Vlad. Ce spune CEO-ul Pro TV despre riscuri
Într-un interviu acordat pentru Adevărul, Aleksandras Cesnavicius, nimeni altul decât CEO-ul Pro TV, a vorbit despre grila de programe pe care postul o propune în această primăvară. Printre producțiile care se bucură de succes face parte și Vlad. Directorul general al Pro TV a dezvăluit motivul pentru care serialul a cucerit publicul român, în ciuda riscurilor unui asemenea show TV.
„Suntem fericiţi să vedem că telespectatorii noştri au primit foarte bine serialul Vlad. Ca să fiu complet sincer, a fost un risc foarte mare pe care ni l-am asumat – să lansăm în prime time (n.r. – interval de maximă audienţă, 19.00-23.00) un serial în care am investit un buget mare. S-a dovedit a fi o mişcare bună, pentru că a reuşit să aducă o audienţă puternică şi loială. Telespectatorii ne spun că le place faptul că este un serial care pare real, că este construit atât pe părţile bune, dar şi pe cele mai puţin bune ale societăţii şi că personajele sunt puternice şi umane. Serialul este inspirat din clasica poveste a contelui de Monte Cristo şi, astfel, sunt elemente pe care oamenii le recunosc. Dar, în final, este vorba despre o poveste universală de dragoste, trădare şi răzbunare, spusă într-un mod local, românesc” , a declarat Aleksandras Cesnavicius.
Pro TV pregătește sezonul doi al serialului Vlad
Totodată, CEO-ul Pro TV le-a dat fanilor vestea mult așteptată. Povestea lui Vlad nu se oprește aici. Serialul care a cucerit audiențele va avea parte și de un al doilea sezon. „ Vom face şi sezonul doi. Nu am putea altfel atunci când vedem că mulţi români urmăresc serialul şi sunt captivaţi de poveste” , a mai spus Aleksandras Cesnavicius.
În cadrul aceluiași interviu, directorul general al Pro TV a făcut și o scurtă caracterizare a publicului din România, pe care îl consideră foarte pretențios. În aceste condiții, postul de televiziune trebuie să se reinventeze în permanență, venind cu producții noi, pe placul telespectatorilor.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- 301 rotiri gratuite la 20 Dazzling Hot, fără depunere pe Superbet
„Nu există niciun dubiu: publicul nostru ştie ce-şi doreşte şi ce apreciază. Acelaşi fenomen se întâmplă şi la nivel european. Există o copleşitoare cantitate de conţinut din care publicul poate alege în orice moment, pe orice tip de platformă. Acum câţiva ani nu puteam concepe aşa ceva. Cu o astfel de ofertă, este firesc ca oamenii să fie selectivi şi să aleagă cel mai bun conţinut pentru ei. Acest lucru ne motivează să fim mai buni, să aducem on air idei mai bune, interpreţi mai buni, actori, prezentatori, filme, seriale, conţinut mai bun în general” , a mai spus Aleksandras Cesnavicius.