Compania aeriană Wizz Air a anunţat că îşi suspendă toate cursele către Tel Aviv şi Eilat începând cu data de 12 martie după ce Israelul a anunţat că introduce carantină de 14 zile pentru toate persoanele care ajung în ţară.
Wizz Air îşi suspendă zborurile către Israel până pe data de 23 martie
Israelul a anunţat marţi că toate persoanele care vor ajunge în ţară vor fi puse în carantină, indiferent dacă sunt cetăţeni ai ţării sau străini, ca măsură de limitare a cazurilor cu infectare cu coronavirus.
Cei care nu vor putea face dovada că au unde să-şi petreacă cele două spătămâni de carantină vor fi repatriaţi. Astfel, compania Wizz Air a informat că îşi suspendă toate cursele aviatice către Tel Aviv şi Eilat. Cursele din Cluj Napoca, Bucureşti, Sibiu, Timişoara şi Iaşi vor fi suspendate până pe data de 23 martie, inclusiv.
Măsura suspendării zborurilor către Italia, exinsă până pe 3 aprilie
Pe de altă parte, Wizz Air a anunţat că măsura suspendării zborurilor către Italia a fost extinsă până la data de 3 aprilie, după ce compania anunţase iniţial că zborurile vor fi suspendate pînă pe 23 martie.
Astfel, pasagerii care aveau cumpărate bilete pe cursele suspendate vor fi informaţi şi reprogramaţi automat pe rute alternative cât de repede se va putea.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Antonia îți aduce 777 rotiri gratuite la Betano! Garantat, fără depunere
Clienţii care au făcut rezervări pe wizzair.com sau pe aplicaţia pentru mobil vor primi notoficări pe mail. Acolo li se va oferi reprogramare gratuită, rambursarea completă a banilor sau rambursarea a 120% din tariful iniţial sub formă de credit de companie.
„Pasagerii pot alege între opțiunile de mai sus accesând linkul din e-mail și alegând cu ușurință cea mai bună opțiune prin intermediul platformei noastre de programare individuală.
Wizz Air poate informa doar pasagerii care și-au făcut rezervarea prin wizzair.com sau prin aplicația mobilă a companiei aeriene.
Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au achiziționat biletele„, informează Wizz Air.