Are internet, prize pentru curent, aer condiționat performant și este dotat cu sisteme de informare a pasagerilor. Vorbim despre un tren privat care circulă prin România. Tot ce îi lipsește sunt niște șine performante, care să-l lase să alerge cum știe el. Mai nou, trenul privat va face legătura între Timişoara şi Baia Mare.
Noua rută urmează să fie operată cu trenuri automotoare, având în componenţă două vagoane. Primul tren privat a plecat sâmbătă dimineața din Timișoara cu destinația Baia Mare! Compania operează cu trenuri care oferă condiţii considerate de lux, însă preţul biletelor este normal, la acelaşi nivel cu cel practicat de SNCFR.
Citește și Tren aglomerat la Mangalia, ca în filme! CFR a vândut 500 de bilete pentru un tren cu un vagon!
Citește și Imagini incendiare din trenurile de noapte! Fetele, pozate de alţi călători în ipostaze ruşinoase!
Tren privat de viteză pe ruta Timișoara-Baia Mare, ținut în frâu de infrastructura foarte veche
“Am decis ca primul tren de acest gen să circule pe ruta Timişoara – Arad – Baia Mare, urmând ca din luna decembrie, odată cu introducerea noului Mers al trenurilor, din Timişoara să plece două trenuri, cuplate, care vor circula până la Oradea, urmând ca de acolo ele să se separe, unul continuându-şi drumul spre Baia Mare, iar celălalt îşi va continua drumul spre Cluj- Napoca. Vagoanele acestor trenuri au o zonă ‘business’ şi una ‘economic’. Toate scaunele sunt dotate cu măsuţe, zona ‘business’ având mese între scaune”, a declarat presei sâmbătă, Valer Blidar, preşedintele companiei Astra Vagoane Călători SA Arad, înaintea plecării primului tren spre Baia Mare.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17
Vagoanele care parcă provin din viitor, cel puțin pentru români, au fost achiziţionate de la o companie de căi ferate din Danemarca şi sunt dotate cu sisteme de informare a pasagerilor, sisteme audio-video, internet, prize pentru curent electric, instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire.
Investiție de 20 de milioane de dolari, până în 2019
Valer Blidar a precizat că doreşte ca trenurile companiei să circule şi pe alte rute cu caracter regional. Până în luna aprilie 2019 vor circula 15 garnituri, valoarea investiţiei ridicându-se la circa 20 de milioane dolari.
“Doresc să menţionez că durata unei călătorii de la Timişoara la Baia Mare este de 6 ore, însă vina pentru durata atât de mare a călătoriei nu ne aparţine nouă. Aceasta, deoarece trenurile ar putea circula cu viteze de până la 200 km/ oră, însă viteza cu care circulă acestea în prezent este condiţionată de calitatea infrastructurii feroviare din România”, a adăugat Valer Blidar.