Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat că accesul din DN 1 către Aeroportul Henri Coandă, sensul de mers Bucureşti – Ploieşti, se va efectua prin sensul giratoriu de sub pasajul Otopeni din DN1, km 16, începând cu 03 martie.
Se efectuează lucrări pentru modernizarea liniei de cale ferată București – Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă
CNAIR a precizat că breteaua de acces se închide pentru modernizare.
„Începând cu data de 3 martie 2020 accesul din DN 1 către Aeroportul Internațional Henri Coandă, sensul de mers București – Ploiești, se va efectua prin sensul giratoriu de sub pasajul Otopeni din DN1, km 16+120. Breteaua de acces existentă în prezent pentru intrarea din DN 1 în Aeroportul Internațional Henri Coandă se va închide, pentru executarea lucrărilor în interiorul sensului giratoriu de la Terminalul Sosiri al Aeroportului, în vederea realizării obiectivului “Modernizarea liniei de cale ferată București – Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă, Bucuresti – Faza I, Racord CF la Terminalul 1”. Se estimează că restricția va fi instituită până în data de 30.04.2020. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară„, a anunţat CNAIR într-un comunicat de presă.
Lucrările pentru „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti” ar trebui să fie gata pe 30 mai
Asocierea companiilor Arcada Company – ISPCF – DB Engineering & Consulting GMBH a câştigat procedura de licitaţie publică pentru proiectul „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti (proiectare şi execuţie)”.
Ofertă financiară a fost în valoare de 398,16 milioane de lei, fără TVA, iar contractul are o durată de 14 luni (două luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie),
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Ia-ți prima de meci de la MaxBet! Bonus de bun venit 3 în 1: 1000 lei sport + 444 rotiri gratuite + 50 lei la loterii
Obiectul contractului are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podeţe, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.
La semnarea contractului în iunie 2019, fostul ministru al Transporturilor Răzvan Cuc a anunțat că finanţarea pentru proiectarea şi execuţia liniei de cale ferată directă între Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Gara de Nord este asigurată, iar constructorul va avea tot sprijinul pentru a finaliza lucrările până la data de 30 mai 2020.