Se reabilitează Pasajul Unirii! Finanţarea vine din bugetul Primăriei Capitalei! Cât va costa

Dan Stancu   
în Stiri mondene
12/03/2019, 11:23
Se reabilitează Pasajul Unirii! Finanţarea vine din bugetul Primăriei Capitalei! Cât va costa GALERIE FOTO

Primăria Capitalei a decis reabilitarea Pasajului Unirii și a alocat și bugetul necesar. Lucrările vor dura aproximativ doi ani, potrivit hotărârii adoptate în ședința Consiliului General al Municipiului București (CGMB). În documente sunt menționate și motivele pentru care este nevoie de noi lucrări în viitorul apropiat.

Se reabilitează Pasajul Unirii! Ce trebuie să știe șoferii

„Pentru a asigura condiţiile minime de siguranţă a circulaţiei rutiere sunt necesare lucrări de reabilitare/consolidare a infrastructurii şi suprastructurii pasajului (…) Lucrările de intervenţie sunt necesare pentru remedierea deficienţelor constructive constatate şi a degradărilor apărute din infiltraţiile din apa freatică, îmbătrânirii hidroizolaţiei, de asemenea infiltraţii prin rosturile degradate şi prin fisurile apărute”, se arată în decizia CGMB.

În urma expertizei tehnice realizate în 2017, s-a ajuns la concluzia că Pasajul Unirii se încadrează în starea tehnică IV, deci una nesatisfăcătoare și trebuie reabilitat. Practic, acum doi ani au fost expertizate toate pasajale de care se ocupă Administrația Străzilor.

Se reabilitează Pasajul Unirii! Finanţarea vine din bugetul Primăriei Capitalei!
Se reabilitează Pasajul Unirii! Finanţarea vine din bugetul Primăriei Capitalei!

Investiție de peste 97 de milioane de lei

„Se aprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi lucrărilor de intervenţii pentru obiectivul de investiţii ‘Reabilitare/consolidare Pasaj Unirii’. Finanţarea investiţiei se va realiza din bugetul propriu al municipiului Bucureşti”, se arată în proiectul de hotărâre adoptat la începutul săptămânii. Valoarea totală a proiectului este de 97.143.400,80 de lei.

Luna aceasta, autoritățile au mai decis să aloce aproape 150 de milioane de lei pentru trei sensuri giratorii suspendate în București, pe Centura Capitalei. „În primul rând înseamnă o fluidizare consistentă a traficului din zonă, pentru că va elimina intersecția la nivel între centura Capitalei și drumurile care vin perpendicular dinspre București spre Berceni”, a explicat Alin Șerbănescu, reprezentant CNAIR.

Ionuţ Ciurea, de la Asociația ProInfrastructurp, nu crede însă în promisiunile atorităților. „Nu este realist, pentru că nu avem toată birocraţia rezolvată. Hai să spunem 3 ani, un termen realist, uşor pesimist. În rest nu avem rezolvată problema, pentru că se circulă în continuare pe o bandă pe sens”, a spus el.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×