Noi linii de tramvai separate de trafic. 132 de mii de lei cheltuiți pentru 250 de metri de garduri

Alex Năstase  
înStiri de ultima ora
18/12/2019, 16:33
Noi linii de tramvai separate de trafic. 132 de mii de lei cheltuiți pentru 250 de metri de garduriGALERIE FOTO
Mai multe linii de tramvai vor avea garduri separatoare. Sursa foto - facebook

Noi linii de tramvai separate de trafic. Gardurile vor fi montate pe Bulevardul Camil Ressu, pe tronsonul dintre șos. Mihai Bravu și str. Dristorului.

Noi linii de tramvai separate de trafic

Un proiect de hotărâre în acest sens a fost aprobat deja în ședința Consiliului General. Interesant e faptul că prețul se ridică la peste 132.000 de lei, iar gardurile vor fi montate pe o lungime de 250 de metri.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată?Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române!Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

„Circulația tramvaielor de pe traseele liniilor 19, 23 și 27 este îngreunată de circulația autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvență de corculație constantă, conform graficelor STB”, se arată în proiectul de hotărâre.

132 de mii de lei cheltuiți pentru 250 de metri de garduri

O măsură identică a fost deja luată pentru liniile de tramvai 1 și 10. Vă reamintim că nu toată lumea a fost de acord cu această măsură de-a lungul timpului. Gardurile montate pentru a interzice accesul pe liniile de tramvai din Bucureşti pot face mai mult decât rău decât bine, au avertizat specialiştii în siguranţă rutieră.

Micşorarea benzilor, combinată cu lipsa marcajelor pot deveni adevărate capcane pentru şoferi. Nici pasagerii tramvaielor nu sunt feriţi de pericole, în cazul în care e nevoie să fie evacuaţi de urgenţă.

 „În centrul orașului să pui astfel de garduri nu ni se pare deloc potrivit, este suficientă o inflexiune, o educare a populației, iar poliția locală cu camerele de supraveghere să-și facă treaba și șoferii să nu mai încalce acest lucru”, a spus Dan Trifu, președintele Eco Civica.

„Din păcate metoda de aplicare este una pompieristică! Una făcută pe grabă de a monta gardurile metalice. După cum puteţi vedea, există o bandă şi banda care delimitează gabaritul tramvaielor.

Ideea a fost de a permite pasagerilor să coboare din tramvai dacă apare o defecţiune. În această porţiune încape doar o persoană.

În momentul unui incident, ia foc un tramvai sau orice altceva, pasagerii vor avea o problemă în a coborî cu toţii şi în a evacua foarte repede”, arată Paul Dorneanu, specialist în probleme de infrastructură

 

 

Te-ar mai putea interesa și:
    Închide ×