Nebunie generală pe Aeroportul Henry Coandă după ce sistemul de check-in a căzut la prima oră a dimineții. Au urmat clipe grele pentru angajații aeroportului care au fost luați cu asalt de pasagerii nedumeriți de erorile generate de sistem.
Nebunie generală pe Aeroportul Henry Coandă!
Au fost complet blocate toate operațiunile și s-au produs mai multe greșeli importante în afișarea programului curselor care urmau să decoleze.
De altfel, multe dintre curse apăreau ca anulate, drept pentru care călătorii încercau să afle cât mai multe detalii.
Sistemul de „check-in” s-a blocat și totul s-a dat peste cap
Conform reprezentanților Aeroportului Internațional Henri Coandă, au fost afectate nu mai puțin de patru curse ale companiei privată Blue Air. Și îmbarcarea pasagerilor a înregistrat întârzieri serioase.
Astfel, oamenii au fost nevoiți să aștepte la cozi uriașe preț de 30 și, în unele cazuri, chiar 60 de minute.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- 301 rotiri gratuite la 20 Dazzling Hot, fără depunere pe Superbet
Au existat și alte probleme, de data aceasta chiar la curse ale companiei de stat. Nouă rute TAROM au avut şi ele de suferit în urma defecţiunii.
Cu toate acestea, nicio decolare nu a fost anulată, conform reprezentanților aeroportului care au făcut eforturi mari ca toate zborurile să fie realizate.
FANATIK a intrat în posesia unui „check-in” făcut de mână de cei din aeroport, biletele fiind confirmate cu ajutorul pixului, manual, fără să mai existe trecerea prin sistem.
”În această dimineaţă, la Aeroportul Henri Coandă, sistemul internaţional SITA (sistemul de suport pentru servicii check-în) a înregistrat o disfuncţionalitate. Prin urmare, patru curse Blue Air au fost afectate, pasagerii fiind procesaţi cu întârzieri între 30-60 minute”, a transmis CNAB.