Nebunie generală pe Aeroportul Henry Coandă! Sistemul de „check-in” s-a blocat și totul s-a dat peste cap.

Alex Năstase   
în Stiri de ultima ora
06/03/2020, 09:47
Nebunie generală pe Aeroportul Henry Coandă! Sistemul de „check-in” s-a blocat și totul s-a dat peste cap. GALERIE FOTO
Sistemul de check in de la Aeroportul Henry Coandă nu a funcționat. Sursa foto - David Pearson / Shutterstock Editorial / Profimedia

Nebunie generală pe Aeroportul Henry Coandă după ce sistemul de check-in a căzut la prima oră a dimineții. Au urmat clipe grele pentru angajații aeroportului care au fost luați cu asalt de pasagerii nedumeriți de erorile generate de sistem.

Nebunie generală pe Aeroportul Henry Coandă!

Au fost complet blocate toate operațiunile și s-au produs mai multe greșeli importante în afișarea programului curselor care urmau să decoleze.

De altfel, multe dintre curse apăreau ca anulate, drept pentru care călătorii încercau să afle cât mai multe detalii.

Nebunie generală pe Aeroportul Henry Coandă! Tarom
Bilet „de mână” realizat de angajații aeroportului. Sursa foto – fanatik

Sistemul de „check-in” s-a blocat și totul s-a dat peste cap

Conform reprezentanților Aeroportului Internațional Henri Coandă, au fost afectate nu mai puțin de patru curse ale companiei privată Blue Air. Și îmbarcarea pasagerilor a înregistrat întârzieri serioase.

Astfel, oamenii au fost nevoiți să aștepte la cozi uriașe preț de 30 și, în unele cazuri, chiar 60 de minute.

Au existat și alte probleme, de data aceasta chiar la curse ale companiei de stat. Nouă rute TAROM au avut şi ele de suferit în urma defecţiunii.

Cu toate acestea, nicio decolare nu a fost anulată, conform reprezentanților aeroportului care au făcut eforturi mari ca toate zborurile să fie realizate.

FANATIK a intrat în posesia unui „check-in” făcut de mână de cei din aeroport, biletele fiind confirmate cu ajutorul pixului, manual, fără să mai existe trecerea prin sistem.

”În această dimineaţă, la Aeroportul Henri Coandă, sistemul internaţional SITA (sistemul de suport pentru servicii check-în) a înregistrat o disfuncţionalitate. Prin urmare, patru  curse  Blue Air au fost afectate, pasagerii fiind procesaţi cu întârzieri între 30-60 minute”, a transmis CNAB.

 

 

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×