Lanțul de magazine Carrefour, măsuri de urgență din cauza COVID-19! Numărul clienților a fost limitat la 15

Traian Terzian   
în Stiri de ultima ora
16/03/2020, 10:05
Lanțul de magazine Carrefour, măsuri de urgență din cauza COVID-19! Numărul clienților a fost limitat la 15
Angajații unui Carrefour din Spania se luptă cu coronavirusul Covid-19 în ritm de... „Dúo Dinámico”! „“Resistiré!” este refrenul! Și vine din... 1988! VIRAL! Sursa foto: bursa.ro

Lanțul de magazine Carrefour a luat câteva măsuri de urgență din cauza COVID-19 și a decis să limiteze numărul persoanelor care pot intra în același timp în supermarketuri.

Lanțul de magazine Carrefour, măsuri de urgență din cauza COVID-19

Conducerea Carrefour a afișat pe geamul fiecărui magazin o foaie în care clienții sunt informați că accesul în magazine este limitat la maximum 15 persoane în același timp, ca măsură de prevenție la răspândirea virusului COVID-19.

De asemenea, Carrefour a publicat și pe pagina de Facebook o serie de măsuri care să prevină răspândirea epidemiei de coronavirus. ”Dragi clienți, în această perioadă acționăm împreună printr-un plan de măsuri concrete care să susțină cumpărăturile în siguranță, în magazinele noastre. Ne preocupă în egală măsură sănătatea colegilor, a clienților noștri și a comunităților din care facem parte”, începe mesajul de pe Facebook.

”De aceea, ne-am ocupat de: dezinfectarea cărucioarelor și a coșurilor de cumpărături, dezinfectarea caselor de marcat la nivelul benzilor de produse, POS-uri, tastatură, separatoare clienți, dezinfectarea spațiului de lucru de către casieri cu o frecvență de 30 de minute, la intrarea și ieșirea din tură, instalarea de panouri transparente de protecție la toate casele de marcat în toate magazinele, în următoarele săptămâni”, se mai scrie în comunicat.

Alte măsuri luate de Carrefour: ”Instalarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru angajați și clienți la intrarea în magazin, dar și în zonele cu produse proaspete, dotarea angajaților cu mănuși de protecție și pulverizatoare cu soluție dezinfectantă cu minimum 60% alcool, delimitarea zonelor cu vitrină asistată și case pentru păstrarea distanței de 1m între clienți”.

”Avem încredere în tine că vei acționa responsabil și că ne vei susține în planul de prevenție”

”Informarea constantă a clienților cu privire la măsuri de igienizare și siguranță în magazin prin stațiile radio interne, informarea constantă a clienților cu privire la soluțiile pentru evitarea aglomerației la case precum folosirea Carrefour App sau a caselor Self Service, semnalistică în magazin privind măsurile de prevenire și protecție pentru clienți și desfășurarea activității angajaților în condiții de siguranță, igienizarea și dezinfectarea constantă a mijloacelor de transport angajați și clienți”, se mai scrie.

”Împreună cu managerii din magazinele noastre și partenerii sociali ne asigurăm că toți colegii cunosc aceste reguli și le respectă, pentru siguranța echipelor și a clienților noștri. Mai departe, avem încredere în tine că vei acționa responsabil și că ne vei susține în planul de prevenție”, se încheie mesajul Carrefour.

Începând de sâmbătă, și Lidl a restricționat accesul persoanelor în magazine. Astfel, în market nu pot intra mai mult de 15-20 de oameni odată, restul așteptând la coadă afară afară pentru a putea să pătrundă în incinta magazinului.

Marile lanţuri de magazine din România anunţă că au suficiente stocuri de marfă pentru a asigura populaţia de cele necesare. În plus, acestea informează cu nu închid magazinele, astfel oricine, oricând va putea face cumpărături ca în zilele normale.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×