Astrologii au pregătit horoscopul pentru ziua de sâmbătă, 24 august. Citește în rândurile de mai jos care sunt zodiile cărora le merge perfect pe toate planurile sau care sunt zodiile care își pierd prietenii și încrederea în persoanele apropiate.
Horoscop zilnic, sâmbătă, 24 august
Berbec
Stai pe acasă astăzi pentru că ți se vor întâmpla foarte multe lucruri frumoase. Ai așteptat suficient timp, iar acum vei avea parte de o surpriză de proporții.
Taur
Un eveniment important îți va marca viața în sensul pozitiv. Karma este de partea ta și de acum încolo ți se vor întâmpla numai lucruri bune. Gata, s-au încheiat zilele triste.
Gemeni
Leu
Ți se aprind călcâiele după o persoană care a intrat de curând în viața ta. Vei avea parte de o relație de dragoste fierbinte și pasională care nu se va stinge foarte ușor.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Ia-ți prima de meci de la MaxBet! Bonus de bun venit 3 în 1: 1000 lei sport + 444 rotiri gratuite + 50 lei la loterii
Fecioară
Lucrurile bune vin atunci când te aștepți mai puțin, iar tu ai așteptat destul. Sâmbătă este o zi foarte frumoasă din toate punctele de vedere. Ai răbdare și vei vedea că va fi de neuitat.
Balanță
Ia-ți inima în dinți și înfruntă-ți șefii. Știi că ești mai bun decât colegii tăi și meriți să fii apreciat la adevărata ta valoare. Nu mai sta ascuns dacă vrei să faci ceva notabil în viață.
Scorpion
O sumă foarte mare de bani va intra în posesia ta. Poate fi vorba de o moștenire de familie sau poate câștigi la loterie. Nu vei mai avea nicio grijă legată de partea financiară de acum încolo.
Săgetător
Nu mai privi în urma ta, trecutul e trecut. Încearcă să te desprinzi de traumele și amintirile neplăcute. Doar așa vei fi pregătit pentru o viață mai bună, lipsită de frustări și regrete.
Capricorn
Nimic rău nu ți se va întâmpla astăzi. Astrele sunt aliniate în favoarea ta. Bani, sănătate, fericire, noroc. Toate s-au adunat în preajma ta și îți conferă o stare de bine. Prosperi pe toate planurile.
Vărsător
Te gândești de foarte mult timp să faci pasul decisiv, iar acum ai curajul necesar. Renunță la relațiile toxice și vei vedea că viața ta va fi vizibil îmbunătățită. Vei avea o stare de spirit excelentă.
Pești
Ești închis și distant, iar prietenii încep să te evite. Oricât de mult ar vrea cei apropiați să te descoasă nu vor afla nimic. Toate eforturile și stăruințele lor vor fi în zadar. Știi cum să te ascunzi.
