Ghiță Ciobanu a „trădat”! Este vedeta noilor campanii ale Telekom România

Bogdan Solomon   
în Stiri de ultima ora
10/02/2020, 13:10
Ghiță Ciobanu a „trădat”! Este vedeta noilor campanii ale Telekom România
Ghiță Ciobanul a trecut la Telekom. Este vedeta noilor reclame ale operatorului. Sursa foto: romaniatv.ro

Debutul anului 2020 aduce o „trădare” de marcă în industria reclamelor TV de la noi. Dacă vă era dor de Ghiță Ciobanul îl veți putea revedea foarte curând pe micile voastre ecrane, însă nu într-o campanie semnată de cei de la Vodafone, așa cum  v-ați fi așteptat.

Ghiță Ciobanu s-a portat la Telekom și a ajuns vedetă în reclamele companiei

Ei bine, potrivit paginademedia.ro, Gheorghe Dănulețiu, pe numele său din buletin, a decis să se porteze la Telekom, iar de aici și până la o colaborare de zile mari între acesta și compania germană a mai fost doar un pas. Simpaticul personaj va fi vedeta campaniilor de promovare ale celor mai noi oferte de abonamente, lansate în această primăvară.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Anunțul a fost făcut chiar de reprezentanții Telekom, în cadrul unei conferințe de presă la care a participat chiar și Ghiță, în calitate de invitat special. „Am aflat că Ghiță a schimbat operatorul. Veștile circulă repede. Apoi l-am abordat pentru campanie”, a dezvăluit  Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.

Nu se știe, însă, ce l-a determinat pe carismaticul cioban să renunțe la serviciul de telefonie mobilă căruia i-a fost fidel ani întregi, în favoarea concurenței. „V-aș răspunde, dar am treabă la stână. Dacă vreți să vă răspund, veniți la stână”, a reacționat, cu umor, Ghiță, în momentul în care a fost rugat să-și justifice decizia radicală.

Interviu inedit pentru The Guardian: „Comerțul cu oi a devenit o batjocură”

La începutul acestui an, simpaticul personaj a ieșit din nou la rampă, odată cu interviul inedit acordat prestigioasei publicații The Guardian. Acesta a profitat de ocazie pentru a trage un puternic semnal de alarmă în privința situației dificile pe care o traversează comerțul de oi în zilele noastre. „A devenit o batjocură”, susține Ghiță Ciobanu.

Am ajuns să vindem o oaie cu 100 de lei. La banii ăștia, nu prea găsești oameni dispuși să lucreze pentru tine”, a mai spus Gheorghe Dănulețiu. Soluția ar fi înlocuirea exportului de animale vii cu exportul de carne și carcase, o variantă pe care autoritățile române au adus-o deja în discuție.

Pentru a putea face acest lucru, guvernul trebuie să aprobe construirea a două sau trei abatoare de mare capacitate în zona litoralului, prevăzute cu cu depozite frigorifice. În acest fel, o mare parte din probleme s-ar rezolva”, a explicat, pentru The Guardian, Mary Pană, președintele Asociației Crescătorilor și Exportatorilor de Bovine, Ovine și Porcine din România

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×