Estrada TV a rămas fără licență! Societatea era în insolvență

Alex Năstase   
in Stiri de ultima ora
08/10/2019, 12:32
Estrada TV a rămas fără licență! Societatea era în insolvență GALERIE FOTO
Estrada TV nu mai are voie să emită. Sursa foto - facebook

Estrada TV a rămas fără licență! S-a întâmplat în urma a mai multe discuții înșirate în ședințele CNA. Consiliul a decis în cele din urmă retragerea licenței televiziunii la care Stelian Fulga și-a promovat leacurile „miraculoase” timp de mai mulți ani. Postul are practic același final ca OTV-ul lui Dan Diaconescu. Mai exact, discutăm despre o societate aflată în insolvență (la fel ca în cazul OTV) și care nu a putut face dovada plății amenzilor mai vechi de șase luni (de asemenea, situația OTV).

Estrada TV a rămas fără licență!

Este vorba de patru sancțiuni primite în perioada 2015 – 2018, care se ridică la 135.000 de lei.  Cea mai mare dintre ele însumează 50.000 de lei. Aceasta a fost, de fapt, o amendă redusă de instanță de la 100.000 de lei, pe care Estrada TV a primit-o în 2015. A existat și o amendă de 20.000 de lei amendă, primită tot în 2015, o decizie rămasă definitivă și după ce a fost contestată în instanță.

Alți 10.000 de lei erau de plată, amendă pe care postul a primit-o în septembrie 2016. A fost contestată în instanță și urma să primească un răspuns. Lucrurile s-au complicat definitiv în mai 2018 când Estrada TV a primit o amendă uriașă de 65.000 de lei . Și pe aceasta conducerea avea să o conteste în instanță. Acum, retragerea licenței s-a făcut în baza articolului Art. 57, alineat 1, litera d, potrivit căruia „licenţa audiovizuală analogică se retrage de Consiliu în următoarele situaţii: d) titularul nu depune la Consiliu, în termen de 6 luni de la data aplicării unei amenzi, dovada
achitării acesteia.

Estrada TV a rămas fără licență! Estrada TV
Stelian Fulga a precizat că este directorul general al televiziunii. Sursa foto – facebook

Societatea era în insolvență

Ridicarea licenței a fost propusă de președintele Consiliului, Monica Gubernat, și votată de Orsolya Borosos, Ramona Sorescu, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu și Radu Călin Cristea. De remarcat că au existat și voturi împotrivă, acestea venind de la Dorina Rusu, Cristina Pocora, Alex Kocsis și Răsvan Popescu. Forul a discutat cazul timp de mai multe ședințe, timp în care a aflat, printre altele, că televiziunea și-a schimbat proprietarul fără un acord de la CNA, așa cum se întâmplă de obicei.

Prezent în fața membrilor CNA în urmă cu aproximativ o lună, Stelian Fulga, care s-a prezentat drept director general al postului, a le-a reproșat membrilor că doar postul său primește amenzi uriașe de „un miliard”, în timp ce restul televiziunilor controlate politic nu primesc „niciun leu” amendă.

Închide ×

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.
Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

Am înțeles