Dezastru în semifinala Eurovision România! Câți oameni au urmărit show-ul de la Iași

Ana Chivu   
în Stiri mondene
28/01/2019, 20:20
Dezastru în semifinala Eurovision România! Câți oameni au urmărit show-ul de la Iași
Audiențele de la Eurovision România nu au surprins deloc, ba din contră!

Din păcate, anul acesta Eurovision România 2019 pare că nu a atras atât de mult atenția, astfel că unii internauți, după finele semifinalei prime, au susținut faptul că nu știau că este. Cifrele trusturilor arată astfel: Antena 3, locul 1 la nivelul țării, iar după… Antena 1, datorită difuzării unui film.

Pelicula în cauză face audiențe maxime la Pro TV, ceva mai modeste încă la Antenă. TVR 1 a avut o audiență de doar 25.000 de telespectatori, cuprins în targhetul de 18-49 de ani. Asta înseamnă mai puțin decât Pro TV de 22 de ori pe interval, cu filmul Wolverine! Semifinala Eurovision România 2019, întinsă pe aproape 3 ore, interpreții deosebiți, invitați surpriză…dar fără public. Pentru cei tineri aproape că marele specatol nu a existat. La TVR s-au uitat doar 280.000 de români, 1.3 milioane au ales Pro TV, iar alții de 1.3 milioane Kanal D.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Audiențe Eurovision România 2019

Eurovision România, audiențe destul de dezamăgitoare
Eurovision România, audiențe destul de dezamăgitoare la prima semifinală 
  • Național:

La nivelul întregii țări, semifinala Eurovision a fost urmărită pe TVR 1 de 280.000 de români. Postul public TVR 1 a fost pe poziția a șaptea, cu o audiență de cinci ori mai mică decât a celor mai vizionate posturi pe interval, Pro TV (cu o medie de peste 1,3 miloane de români la filmul Wolverine) și Kanal D (cu aproape 1,3 milioane de români la Exatlon).

  • Urban:

La orașe, Eurovision a ținut în fața televizoarelor 180.000 de telespectatori. Locul în clasament: șapte.

Și aici, pe intervalul competiției Pro TV și Kanal D au fost cele mai urmărite. Cu o mențiune: dacă la nivel național Pro TV și Exatlon erau aproape la egalitate, la orașe Pro TV are un avans considerabil: 730.000 media Pro TV, față de sub 500.000 la Kanal D.

  • Comercial:

Dacă la nivel național și la orașe TVR 1 a reușit să fie în primele zece stații, pentru publicul tânăr comercial Eurovisionul nu s-a bucurat de interes: doar 26.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Adică de 18 ori mai puțini decât la Pro TV.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×