Tudor Mușat, unul dintre cei mai importanți prezentatori ai postului de știri Digi 24, va părăsi postul de televiziune, numărându-se printre cele mai sonore plecări. Alături de el vor mai pleca și câțiva reporteri, dar și editori și producători. De asemenea, majoritatea contractelor pe perioadă determinată nu vor mai fi prelungite.
Astfel, Tudor Mușat este cea mai sonoră plecare de la postul Digi 24. Jurnalistul a confirmat despărțirea de postul de știri. „Relația de colaborare cu postul este bazată pe un contract de prestări servicii între două societăți comerciale (firma mea și Digi 24). Ca atare, o formă de colaborare flexibilă. Acest contract a fost bazat pe proiecte care, de-a lungul celor 5 ani, au îmbrăcat diverse forme: „Romania 24”, „24 într-o oră”, „Imparțial”, precum și alte proiecte editoriale punctuale. În momentul de față nu există un nou proiect în care să fiu implicat, ca atare și respectivul contract de prestări servicii dintre parți încetează, este suspendat”, a precizat Tudor Mușat pentru paginademedia.ro.
Tudor Mușat este cea mai sonoră plecare de la Digi 24
„Dacă vom mai avea proiecte comune în viitor rămâne de văzut. Cred că reputația profesională, tipul de jurnalism pe care îl practic și imaginea mea publică au fost întotdeauna compatibile cu ținuta și stilul Digi 24 de-a lungul acestor ani și pot spune că m-am regăsit pe deplin în acest parteneriat”, a mai spus jurnalistul.
Tudor Mușat a absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării și lucrează în presă de peste 20 de ani. A debutat ca reporter la Mediafax și la postul de Radio Pro FM. A mers ulterior la Radio Total, unde a ajuns director general al postului. Timp de trei ani a fost redactor și prodcător la BBC Londra.
Postul de televiziune Digi 24 a anunțat că închide stațiile locale, iar angajații care au contracte pe perioadă determinată nu vor beneficia de prelungire. „Conducerea companiei a efectuat o analiză a eficienței activității redacției centrale Digi 24, a rețelei de studiouri regionale și a performanțelor actualei forme de organizare a activității media. Din această analiză a rezultat că este necesară o regandire a modelului de business în divizia de media, pentru a ține pasul cu exigențele și nevoile publicului și pentru a răspunde mai bine obiectivelor companiei pe termen scurt, mediu și lung”, precizează compania.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17