S-a aflat câți bani câștigă Antonia de la Youtube! Fiecare videoclip al Antoniei este urmărit zilnic de zeci de mii de persoane, iar când scoate un nou hit, cifrele explodează, iar conturile frumoase cântăreței se umplu.
Câți bani câștigă Antonia de la Youtube
Cântăreții din România își rotunjesc bine de tot veniturile cu ajutorul YouTube-ului, de unde încasează zilnic sume de bani care adunate, la sfârșitul lunii le poate aduce chiar și câte o mașină nouă în fiecare lună.
Antonia, de exemplu, câștigă în medie aproximativ 250 de dolari pe zi din videoclipurile postate pe internet, ceea ce îi aduce în fiecare lună aproximativ 7.700 de dolari.
Campionul YouTube are o ani și a făcut anul trecut 23 de milioane de dolari
Artiștii și vloggeri din România sunt însă departe de veniturile pe care le realizează vedetele de peste hotare. Cu toate acestea, campionul veniturilor încasate pe celebra platformă este un copil în vârstă de doar 8 ani.
Activitatea lui pe această platformă i-a adus încasări de nu mai puțin de 23 de milioane de euro. Ryan Kaji locuiește în Texas, alături de părinții și surorile sale. El publică în fiecare zi câte un video pe canalul lui de YouTube, la care are 23 de milioane de abonați. Clipurile lui ajung la milioane de vizualizări în câteva zile, cele mai populare ajungând și la peste un miliard de vizualizări.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17
Primul din topul clipurilor lui are 1,9 miliarde de vizualizări. Acesta durează șase minute și îl arată sărind într-un castel gonflabil și căutând jucării. De altfel, în clipurile sale, Ryan Kaji obișnuiește să desfacă ambalaje de jucării pe care părinții săi i le cumpără.
Băiatul și-a lansat principalul canal de YouTube în anul 2015, iar de-atunci micuțul s-a lansat serios în afaceri. Are acum o linie de jucării și multe alte alte produse care îi poartă numele și care sunt la mare căutare de copiii din toată lumea.