Când are loc Black Friday 2019. Data exactă a celei mai mari campanii de reduceri din an

Daniel Scripcaru   
în Stiri de ultima ora
31/10/2019, 16:55
Când are loc Black Friday 2019. Data exactă a celei mai mari campanii de reduceri din an GALERIE FOTO
Când are loc Black Friday 2019. Sursa foto: cotidianul.ro

Mulți români dornici de cumpărături se întreabă când are loc Black Friday 2019 în România. Ei bine, startul cumpărăturilor la prețuri mai mici se dă pe data de 15 noiembrie. Atunci, sute de magazine și branduri românești, dar și străine, scad prețurile considerabil.

Când are loc Black Friday 2019

Românii iau cu asalt de fiecare dată magazinele, în ziua de Black Friday încă din anul 2011. De atunci, din ce în ce mai multe magazine au participat la acest fenomen care se lasă cu vânzări record de la an, la an. Acest lucru face ca mulți retaileri să fure startul cu câteva zile.

Printre produsele care se regăsesc în ofertă de Black Friday în România se număra televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria Fashion și articole sportive, electrocasnice, accesorii pentru casă și grădină, produse de îngrijire personală pentru adulți și copii, mobilă, jucării și anvelope.

Când are loc Black Friday 2019
Când are loc Black Friday 2019. Sursa foto: dambovita24.ro

Cumpărături de milioane de lei

Românii vor putea cumpăra însă la preț redus și vacanțe, biletele de avion, servicii de înfrumusețare, și chiar autoturisme! În plus, pot obține chilipiruri și la magazinele de specialitate.

În fiecare an, Black Friday înregistrează cifre amețitoare, iar cumpărătorii au început să vină și din alte țări, nu doar din România! Astfel, 2018 a fost un an foarte bun pentru retailerii din România.

Potrivit PayU România, valoarea totală a tranzacțiilor plătite online a atins 157 de milioane de lei în ziua de Black Friday 2018 și 198 de milioane de lei în Black Weekend.

  • Black Weekend a înregistrat 376.289 de tranzacții plătite online cu cardul;
  • Valoarea totală a tranzacțiilor plătite atât online, cât și la livrare este estimată la peste 1 miliard de lei;
  • Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 526 de lei;
  • Minutul de aur a fost în intervalul 6:56-6:57, când s-au înregistrat 1.135 de plăți online;
  • 7 din 10 cumpărători au plătit cu un singur click;
  • Principalele categorii de produse care au înregistrat vânzări uriașe rămân IT&C și Fashion, turismul câștigând tot mai mult teren;
  • Cea mai mare tranzacție online a fost de 129.635 de lei, coșul de cumpărături conținând aur;
  • În topul țărilor care au cumpărat de BF în magazinele online din România se află Marea Britanie, Ungaria și Germania.
Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×