Whatsapp, unul dintre cele mai cunoscute și apreciate servicii de mesagerie, cu milioane de utilizatori în întreaga lume, va suferi modificări majore în următorii doi ani. Anunțul a fost făcut chiar de Mark Zuckerberg, marele antreprenor american intenționând să îmbunătățească atât interfața, logo-ul, cât și reclamele platformei sociale.
Cele trei mari schimbări pregătite de Zuckerberg pentru Whatsapp
Mai concret, prima din cele trei mari schimbări pe care deținătorul Facebook le pregătește în următorii doi ani pentru Whatsapp se referă la formatul în care sunt salvate mesajele vocale primite de utilizatori prin intermediul aplicației de mesagerie. Totodată, serviciul apelurilor de tip VoIP va deveni mult mai ușor de folosit, numeroși utilizatori semnalând astfel de probleme încă din momentul în care a fost implementat.
În plus, compania americană intenționează să implementeze o interfață mult mai prietenoasă, atât pentru aplicația de android, cât și pentru cei care preferă sistemul de operare de tip ios. Nu toate schimbările vor fi, însă, pe placul utilizatorilor din întreaga lume, mai ales că Zuckerberg a susținut în repetate rânduri că își dorește ca reclamele să fie prezente și pe Whatsapp. Astfel, pe modelul Instagram, acestea vor apărea în cadrul Status, echivalentul Stories din Instagram.
Ce spune Zuckerberg despre modificările pe care le pregătește
Mai mult decât atât, unul dintre cele mai ambițioase proiecte ale lui Mark Zuckerberg pentru următorii ani se referă la crearea unei punți de legătură între Facebook, Whatsapp și Instagram, cei trei giganți pe care compania sa îi deține.
„Oamenii doresc să poată alege ce serviciu folosesc pentru a comunica cu oamenii. Cu toate acestea, astăzi, dacă doriți să trimiteți mesaje pe Facebook, trebuie să utilizați Messenger, pe Instagram trebuie să utilizați Direct și pe WhatsApp trebuie să utilizați WhatsApp. Vrem să oferim oamenilor posibilitatea de a-și alege prietenii prin intermediul acestor rețele, indiferent de ce aplicație preferă.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Antonia îți aduce 777 rotiri gratuite la Betano! Garantat, fără depunere
Planificăm să începeți prin a vă permite să trimiteți mesaje către persoanele dvs. de contact folosind oricare dintre serviciile noastre și apoi să extindeți această interoperabilitate și la SMS. Desigur, aceasta ar fi opțiunea de înscriere și veți putea să vă păstrați separat conturile dacă doriți.
Există avantaje privind intimitatea și securitatea pentru interoperabilitate. De exemplu, mulți utilizatori folosesc Messenger pe Android pentru a trimite și primi texte SMS. Aceste texte nu pot fi criptate end-to-end, deoarece protocolul SMS nu este criptat. Totuși, cu posibilitatea de a transmite mesaje prin serviciile noastre, veți putea să trimiteți un mesaj criptat la numărul de telefon al cuiva în WhatsApp din Messenger.
Acest lucru ar putea îmbunătăți confortul în multe experiențe în care utilizatorii folosesc Facebook sau Instagram ca rețea socială și WhatsApp ca serviciu de mesagerie preferat. De exemplu, o mulțime de persoane care vând articole la Marketplace își publică numărul de telefon, astfel încât oamenii să le poată trimite mesaje despre cumpărarea lor. Nu este ideal, pentru că îi oferiți străinii numărul dvs. de telefon. Cu interoperabilitate, veți putea să utilizați WhatsApp pentru a primi mesaje trimise în contul tău Facebook fără a-ți partaja numărul de telefon – și cumpărătorul nu ar trebui să-ți facă griji dacă preferi să fii mesagerie într-o rețea sau alta”, anunță marele antreprenor american, într-un mesaj transmis, bineînțeles, prin intermediul rețelelor de socializare.