Zoe Vasilescu, fostul șef al vânzărilor de la Pro TV, s-a mutat la Antena 1. Era unul dintre cei mai vechi angajați

Catalin Nae    Dan Suta   
în Stiri de ultima ora
23/09/2019, 12:09
Zoe Vasilescu, fostul șef al vânzărilor de la Pro TV, s-a mutat la Antena 1. Era unul dintre cei mai vechi angajați
Zoe Vasilescu pleacă de la PRO TV după 18 ani. Sursa foto: știrileprotv.ro

Surpriză pe piața media din România! Zoe Vasilescu, șefa vânzărilor de la PRO TV, a părăsit postul de pe Pache Protopopescu pentru concurență. Vasilescu a ajuns, așadar, la Antena 1 și era unul dintre cei mai vechi angajați de la PRO. Aceasta va începe să muncească la Antenă din luna octombrie.

Zoe Vasilescu pleacă la Antena 1

Claudia Ion, cea care se ocupa de departamentul de vânzări de la Antena 1 a plecat de la Intact Media din motive necunoscute, scrie paginademedia.ro. Și-a dat demisia pe 20 septembrie 2019, iar de la 1 octombrie, cel mai probabil, aceasta va fi înlocuită de Zoe Vasilescu.

Zoe are o experiență vastă în domeniul vânzărilor. Înainte să ajungă la PRO TV în anul 2001 aceasta lucrase la compania Ogilvy, în departamentul media Mindshare. Și-a început cariera în vânzări la postul condus de Adrian Sârbu atunci la Acasă TV, apoi a preluat și PRO TV.

zoe vasilescu
Una din mințile luminate din industria publicității va colabora din octombrie cu Antena 1. Sursa foto: Ziarul Financiar

PRO TV are încasări mai mici în primele trei luni ale anului

Jurnaliștii de la paginademedia.ro au încercat să o contacteze pe Zoe, însă nu au reușit până la ora transmiterii știrii. Schimbarea este una normală pentru PRO, căci anul acesta nu a început tocmai bine din punct de vedere financiar. Postul a înregistrat mai multe pierderi în primele trei luni ale anului, conform aceleiași surse.

Chiar dacă PRO TV a încasat mai puțini bani în primul trimestru al lui 2019, Zoe este recunoscută drept „fabrica de bani” căci de-a lungul colaborării sale cu postul de televiziune a avut câștiguri impresionante, plasând postul pe primul loc în topul televiziunilor generaliste. Aceasta a obținut doar în 2018 150 de milioane de euro din publicitate, dintr-un total de 200 de milioane, scrie evz.ro.

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×