Sute de mii de utilizatori de Facebook, mai mult sau mai puţin fani, urmăresc activitatea vedetelor autohtone pe reţeaua de socializare. Cu atâtea like-uri la purtător, acestea capătă putere de promovare şi, cu un pic de inteligenţă şi ceva mai multă disponibilitate, reuşesc să le transforme în bani.
Un “share”, un “tag” sau un “share location” capătă o altă valoare pe pagina de Facebook a unei vedete. Nici una dintre acestea nu e degeaba. Cântăreţii, actorii, starletele şi mai ales asistentele TV au dezvoltat o adevărată industrie a like-urilor.
Mai exact, de câte ori apare pe pagina lor numele unui salon cosmetic, al vreunui brand de haine, adresa vreunui restaurant sau orice altă firmă dornică să aibă vizibilitate şi să se asocieze cu o celebritate dâmboviţeană, e rost de bani, pentru că fiecare click are un preţ.
Aproape săptămânal, Bianca Drăguşanu postează numele unui salon de frumuseţe sau laudă preparatele unui anume restaurant. De câte ori se întâmplă asta, în contul ei mai intră 500-1.000 de euro. Ea e fericită, “angajatorul” e mulţumit că numele lui a fost văzut de peste jumătate de milion de români, câţi urmăresc pagina Biancăi.
Slav e cel mai scump dintre băieţi
Cu jumătate din fanii fostei asistente TV, potrivit surselor noastre, Zăvoranca percepe cam tot atâţia bani, chiar dacă la ea nu prea se înghesuie patronii cu propuneri.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17
Mult mai ieftine sunt Gina Pistol, cu doar 30.000 de fani, al cărei tarif ar fi de 100 de euro pe postare, Iulia Vântur, care pentru cei 235.000 de “followeri” ar percepe în jur de 300 de euro, în funcţie de firma care o ofertează, şi Ruby, care, culmea, ar lua doar 200 de euro pentru milionul ei de aprecieri virtuale.
În ceea ce-i priveşte pe bărbaţi, cel mai scump e Victor Slav, care precepe în jur de 500 de euro pe postare şi ajunge şi la 1.000, mai ales când acceptă să promoveze produse dedicate sportivilor celor peste 730.000 de urmăritori virtuali.
Amicul său Bogdan Vlădău ia doar 300 de euro pentru acelaşi gen de înţelegeri, iar Dorian Popa, la fel de musculos ca ei, merge şi pe 200.
Crudu postează gratis
Novice în ale Facebook-ului, cu un cont vechi de vreo doi ani, Daniela Crudu nu prea s-a prins cum stă treaba cu profitabilitatea şi, potrivit apropiaţilor ei, dacă este rugată să facă un pustiu de bine postând ceva, o face fără pretenţii financiare. Iar asta în ciuda faptului că a reuşit să adune peste 130.000 de like-uri.
Sursă: www.libertatea.ro