STEAUA. Meciul Partizan – Steaua, pierdut de Steaua cu 2-4, după ce a condus cu 2-1 la pauză, a fost cea mai urmărită partidă din această sesiune de calificări. Pro TV a avut prima poziţie pe interval, cu cifre de aproximativ trei ori mai mari decât locul următor. Partida de la Belgrad a avut un plus de jumătate de milion de telespectatori faţă de turul de săptămâna trecută de la Bucureşti.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, la nivel urban, pe intervalul meciului Partizan – Steaua (21.30-23.20):
STEAUA. NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 2,5 milioane de români au urmărit meciul de pe Pro TV, cu 500.000 peste turul de la Bucureşti. Pe intervalul partidei, locul doi a fost al Antenei 1, cu aproape 900.000 de telespectatori pe post la emisiunea Te pui cu blondele, cu Dan Negru.
STEAUA. FAVORITĂ în play-off-ul Ligii Europa! Cine sînt adversarii
În minutul de vârf, la 22.54, la meciul de pe Pro TV se uitau 2.974.000 de telespectatori (16,1 rating).
STEAUA. URBAN. Aproape un milion şi jumătate de telespectatori a avut Partizan – Steaua la oraşe. Pe locul doi, după Pro TV, Antena 1 avea o medie de 500.000 de telespectatori.
FOTO / Cele mai tari glume cu Papp! Partizan, binecuvîntată de Pappa
STEAUA. COMERCIAL. Meciul de pe Pro TV a atras aproape 700.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe targetul comercial, cota de piaţa a partidei a fost de peste 40%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate din telespectatorii între 18 şi 49 de ani care se uitau la televizor erau pe Pro TV.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- 301 rotiri gratuite la 20 Dazzling Hot, fără depunere pe Superbet
Pe segmentul comercial, Antena 1 a avut 280.000 de telespectaori, de peste două ori mai puţin decât meciul de pe Pro TV.
Citeşte mai mult pe www.paginademedia.ro