ŞOC! O super televiziune S-A ÎNCHIS peste noapte

Ionuţ Cataramă   
în Hotnews
03/02/2015, 10:25
ŞOC! O super televiziune S-A ÎNCHIS peste noapte

Televiziunea Alarab, deţinută de bogatul prinţ saudit Al-Waleed bin Talal, şi-a încetat brusc emisia, luni, la mai puţin de 24 de ore după lansarea sa oficială, operată în Bahrain, informează AFP.

Niciun motiv nu a fost comunicat de această televiziune panarabă, dar un cotidian din Bahrain, reflectând politica guvernului local, a afirmat că Alarab „nu a respectat tradiţiile din ţările Golfului, precum imparţialitatea informaţiei şi respingerea a tot ceea ce este de natură să afecteze spiritul unităţii regionale”.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

STEAUA. Adio, Bourceanu! De ce NU rămîne “Gattuso” în Ghencea!

Primul invitat al buletinului de ştiri de la ora 16.00 (13.00 GMT), difuzat de această televiziune prin satelit care s-a lansat dumincă, a fost Khalil al-Marzouq, un opozant din Bahrain. El a criticat decizia anunţată cu o zi înainte de regatul Bahrainului de a anula cetăţenia pentru un număr de 72 de persoane.

EXCLUSIV / DINAMO. Un nou transfer în “haită”! “S-au înţeles” 

Luni dimineaţă, Alarab continua să difuzeze materiale de promovare pentru programele sale, dar niciun buletin informativ nu a fost anunţat.

„Alarab răspunde nevoii de a avea un post independent şi imparţial”, afirmase, duminică, directorul său general, Jamal Khashoggi.

OFICIAL! Autoritatea Electorală Permanentă: Vot MULTIPLU la alegeri

Lansarea Alarab a fost amânată de mai multe ori, după anunţarea acestui proiect în 2010 de către prinţul Al-Waleed bin Talal, un om de afaceri saudit cunoscut pentru stilul său direct, care s-a remarcat în special în finanţe, hoteluri şi mass-media. Prinţul Al-Waleed bin Talal este nepotul regelui Abdullah al Arabiei Saudite, decedat pe 23 ianuarie.

FOTO HOT / Inna, aproape goală pe o reţea de socializare

Alarab a intrat într-un segment de piaţă pe care există deja numeroase televiziuni arabe şi arabofone. Prima dintre cele care s-a lansat pe acest segment, Al-Jazeera, din Qatar, a început să aibă parte de o concurenţă puternică în 2003, odată cu lansarea postului cu capital saudit Al Arabiya, deţinut de grupul MBC, proprietate a şeicului Waleed bin Ibrahim, nepotul regelui saudit Fahd.

Lovitură TERIBILĂ pentru Gigi Becali! Ce veste TRISTĂ a primit patronul Stelei

Al Jazeera şi Al Arabiya au fost amândouă acuzate că reflectă prea mult opiniile proprietarilor lor, mai ales după Primăvara arabă şi revoltele împotriva regimurilor autoritare din regiune.

Prima REACŢIE a lui Traian Băsescu în scandalul Udrea-SRI

Închide ×