Shakira și Jennifer Lopez au făcut senzație la Super Bowl 2020! A fost spectacol la pauză, dar și în timpul meciului! Echipa Kansas City Chiefs a câştigat cea de-a 54-a ediţie a Super Bowl-ului, mare finală a Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), învingând cu scorul de 31-20 formaţia San Francisco 49ers!
Shakira și Jennifer Lopez au făcut senzație la Super Bowl 2020
Cunoscutele soliste Shakira şi Jennifer Lopez au întreţinut atmosfera în pauza finalei de duminică, la spectacol fiind invitaţi, de asemenea, Bad Bunny şi J Balvin.
Cea care a deschis concertul a fost frumoasa Shakira. Vedeta columbiană a cântat cele mai cunoscute piese ale sale, precum „Hips don’t lie” sau „Whenever, Wherever” și s-a mișcat pe ritmurile latino, sub privirile a milioane de oameni din tribune, dar și de acasă, din fața micilor ecrane.
5.600.000 de dolari a costat difuzarea unui spot publicitar de 30 de secunde
Spectacolul Shakirei a fost unul extrem de senzual, vedeta alegând pentru show o ținută provocatoare. Vedeta a purtat o bluză aurie și o pereche de pantalonași foarte scurți, care i-a lăsat cu gura căscată pe fanii săi.
De parcă nu era suficient, pe scenă a urcat și Jennifer Lopez, care arată fantastic la cei 50 de ani ai săi. Pe lângă melodiile cântate, vedeta a avut și o coregrafie venită chiar din filmul ”Hustler”, unde este chiar una dintre vedete.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5570 de lei în a doua zi de Crăciun!
J. Lo și-a încântat fanii cu un dans la bară, repetat pentru pelicula mai sus menționată, unde joacă rolul unei tinere care face striptease. Concertul din cadrul Super Bowl a atras în faţa micilor ecrane aproximativ 100 milioane de telespectatori în Statele Unite.
Înainte de începerea meciului, jucătorii celor două formaţii şi spectatorii prezenţi în tribune au păstrat un minut de reculegere în memoria celui care a fost Kobe Bryant, starul american al baschetului, care a murit într-un accident de elicopter.
Anul acesta, prețurile pentru o reclamă TV au crescut considerabil. Pentru numai 30 de secunde de publicitate, companiile din Statele Unite ale Americii au plătit nu mai puțin de 5.600.000 de dolari.
Fox Sports a câștigat după Super Bowl 2020 o sumă care se apropie de 400.000.000 de dolari, de pe urma reclamelor difuzate în timpul meciului! Finala a fost urmărită de aproximativ 100 de milioane de telespectatori în Statele Unite.