Schema japoneză de slăbire. Scăpaţi de burtă exersând câteva minute pe zi

Claudiu Ilie   
în Stiri de ultima ora
05/03/2018, 00:02
Schema japoneză de slăbire. Scăpaţi de burtă exersând câteva minute pe zi

Din păcate, nu toţi pot să facă abdomene, exerciţiul scândura sau jogging, deşi de mult ar fi trebuit să înceapă aceste exerciţii. Inventivii japonezi şi aici au găsit o soluţie de necrezut, exact ceea ce vă doriţi: să staţi şi să nu faceţi nimic!

Se corectează şi forma corpului

De mai bine de zece ani, doctorul Fukutsudzi ajută femeile să-şi corecteze formele corpului în timp foarte scurt. Şi totul fără cheltuieli, diete sau exerciţii fizice epuizante. Tot ce aveţi nevoie este: un prosop mare, o panglică puternică, o suprafaţă orizontală şi cinci minute pe zi disponibile.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Metoda constă în aceea că trebuie să staţi câteva minute pe zi pe o rolă formată dintr-un prosop răsucit şi veţi scăpa de burtă. Iar dacă prosopul va fi poziţionat mai aproape de umeri, atunci sânii se pot ridica, postura corpului se corectează şi se înalţă puţin!

Cum procedaţi

Formaţi dintr-un prosop o rolă nu mai mică de 40 cm lungime şi 7-10 cm diametru.Legaţi rola cu o panglică,  pentru ca să nu se desfăşoare. Aşezaţi-vă pe o supra faţă dreaptă şi puneţi rola în spatele dumneavoastră de-a curmezişul.

Important! Culcaţi-vă uşor pe spate, astfel în cât prosopul să ajungă exact sub şale.

Depărtaţi picioarele la nivelul umerilor. Degetele mari de la picioare trebuie să se atingă, dar distanţa între călcâie trebuie să fie de aproximativ 20-25 cm. Întindeţi mâinile după cap, cu palmele în jos şi cu degetele de la mâini unite. Aveţi grijă ca degetele mari de la picioare şi cele mici de la mâini să se atingă mereu unul de celălalt. Staţi în această poziţie cinci minute.

Atenţie! După aceea, ridicaţi-vă încet, deoarece în momentul exerciţiului oasele şi articulaţiile se deplasează uşor. Dacă nu puteţi rezista cinci minute, atunci puteţi începe cu două-trei minute, mărind pe parcurs timpul. 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×