„Românii au talent”, scădere DRAMATICĂ. 1,1 milioane de telespectatori „au abandonat” show-ul

Ionuţ Cataramă  
înHotnews
11/04/2015, 15:28
„Românii au talent”, scădere DRAMATICĂ. 1,1 milioane de telespectatori „au abandonat” show-ul

 Îngrijorare la PRO TV, motivul fiind acela că audienţele emisiunii „Românii au talent” scad văzând cu ochii de la o ediţie la alta.

Ediţia transmisă vineri seară, înainte de Paşti, a avut cu nu mai puţin de 700.000 de telespectatori sub ediţia de săptămâna trecută, care şi ea fusese urmărită de 400.000 de telespectatori mai puţin decât cea transmisă cu o săptămână înainte.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată?Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române!Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

– Astfel, ediţia de aseară a fost urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:02, de peste 3.5 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă de la 22:39, de peste 4.4 milioane de telespectatori.

– Spre comparaţie, cu o săptămână înainte, cea de-a patra ediţie a emisiunii Românii au talent a fost urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:31 – 23:07, de 4.2 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă de la 22:46, de 5 milioane de români.

– Tot spre comparaţie, ediţia a treia fusese urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:31- 23:06, de aproape 4.6 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă de la 22:14, de peste 5.3 milioane de români.

Astfel, pe parcursul a două ediţii, PRO TV a pierdut nu mai puţin de 1,1 milioane de telespectatori.

Audienţele de aseară, pe diferite categorii de public

Cea de-a cincea ediţie a noului sezon Românii au talent a înregistrat aseară 17.6 puncte de rating şi 43.0% share în intervalul de difuzare 20:30 – 23:02, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, postul de pe locul doi obţinând 5.4 puncte de rating şi 13.1% share.

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 15.9 puncte de rating şi 33.0% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audienţă medie de 7.8 puncte de rating şi 16.1% share.

La nivel naţional, PRO TV rămâne lider, cu o audienţă medie de 19.2 puncte de rating şi 37.6% share, locul secund înregistrând 6.9 puncte de rating şi 13.5% share.

Sursă: www.dcnews.ro

Te-ar mai putea interesa și:
    Închide ×