Îngrijorare la PRO TV, motivul fiind acela că audienţele emisiunii „Românii au talent” scad văzând cu ochii de la o ediţie la alta.
Ediţia transmisă vineri seară, înainte de Paşti, a avut cu nu mai puţin de 700.000 de telespectatori sub ediţia de săptămâna trecută, care şi ea fusese urmărită de 400.000 de telespectatori mai puţin decât cea transmisă cu o săptămână înainte.
– Astfel, ediţia de aseară a fost urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:02, de peste 3.5 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă de la 22:39, de peste 4.4 milioane de telespectatori.
– Spre comparaţie, cu o săptămână înainte, cea de-a patra ediţie a emisiunii Românii au talent a fost urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:31 – 23:07, de 4.2 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă de la 22:46, de 5 milioane de români.
– Tot spre comparaţie, ediţia a treia fusese urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:31- 23:06, de aproape 4.6 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audienţă de la 22:14, de peste 5.3 milioane de români.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- 301 rotiri gratuite la 20 Dazzling Hot, fără depunere pe Superbet
Astfel, pe parcursul a două ediţii, PRO TV a pierdut nu mai puţin de 1,1 milioane de telespectatori.
Audienţele de aseară, pe diferite categorii de public
Cea de-a cincea ediţie a noului sezon Românii au talent a înregistrat aseară 17.6 puncte de rating şi 43.0% share în intervalul de difuzare 20:30 – 23:02, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, postul de pe locul doi obţinând 5.4 puncte de rating şi 13.1% share.
La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 15.9 puncte de rating şi 33.0% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audienţă medie de 7.8 puncte de rating şi 16.1% share.
La nivel naţional, PRO TV rămâne lider, cu o audienţă medie de 19.2 puncte de rating şi 37.6% share, locul secund înregistrând 6.9 puncte de rating şi 13.5% share.
Sursă: www.dcnews.ro