Veniturile nete ale Central European Media Enterprises (CME), compania-mama a Pro TV, au scazut in cifre reale in al doilea trimestru al anului in curs, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, dar au crescut substantial daca se elimina din calcul diferentele de curs valutar, potrivit rezultelor financiare anuntate miercuri. La nivel de grup, profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) a crescut cu 44%. In Romania, excluzand fluctuatiile de curs valutar, veniturile CME/Pro TV au crescut cu 11% in aprilie-iunie, iar OIBDA cu nu mai putin de 63% – de departe cea mai mare crestere dintre toate pietele est-europene unde opereaza acest grup media.
Rezultatele CME in Romania, in trimestrul al doilea:
Venituri nete de 44 milioane de dolari – scadere in cifre reale de 10,9% comparativ cu T2 2014 (49,4 milioane dolari), dar in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut, daca nu se ia in calcul fluctuatia cursului valutar. Cresterea de 11% este cea mai mare dintre toate cele sase piete unde CME este prezenta (Romania, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Slovacia, Slovenia)
Profitul OIBDA a atins, in aprilie-iunie, 15,4 milioane de dolari, in crestere de la 11,7 milioane in T2 2014. Cresterea in cifre reale este de 31%, cresterea OIBDA daca nu se ia in calcul diferenta de curs valutar este de 63,2%
MATEMATICA nu e grea, dar nici uşoară! Asta e ECUAŢIA SIMPLĂ care le dă mari bătăi de cap românilor! Foarte mulţi greşesc răspunsul!
La nivelul intregului grup, veniturile nete au crescut, la rate constante ale cursului valutar, cu 8% fata de T2 2014, atingand 166,8 milioane de dolari, in timp ce OIBDA a crescut cu 44%, pana la 46,8 milioane de dolari. La nivelul intregului semestru intai, OIBDA a crescut cu 99%, pana la 58,3 milioane de dolari, iar veniturile nete cu 8%, pana la 293 milioane de dolari.
Te crezi deştept? Fă testul la care profesorii pică pe capete
Conducerea CME pune aceste rezultate pe seama mai multor evolutii pozitive din regiune. Compania-mama a Pro TV estimeaza ca piata de publicitate TV a crescut cu 7% pe pietele din regiune, in prima jumatate a anului in curs. In plus, CME afirma ca televiziunile sale au inregistrat o crestere a cotei de piata in cinci dintre cele sase tari unde este activa compania.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5570 de lei în a doua zi de Crăciun!
INCREDIBIL! S-a întors acasă din delegaţie, la soţie, şi i-a făcut această poză. După ce a vazut fotografia a DIVORŢAT de ea
Michael Del Nin, Co-CEO al CME: „Rezultatele din acest trimestru ne-au depasit asteptarile si reflecta intarirea sustinuta si extinsa a operatiunilor noastre”.
Christoph Mainusch, Co-CEO al CME: „Programele noastre au fost cele mai urmarite in sezonul de primavara si ne-am crescut cota de piata in cinci din cele sase piete, reducand in acelasi timp costurile. Aceasta combinatie de crestere a veniturilor si scadere a costurilor a dus la o imbunatatire semnificativa a rezultatului OIBDA in prima jumatate din 2015 si ne asteptam ca aceasta tendinta sa continue tot anul.”
Sursă: www.hotnews.ro