Grosul veniturilor Pro TV şi a posturile aceluiaşi grup a venit din publicitate. Mai exact, din totalul de 178,6 milioane de dolari, Pro TV SA a atras în 2014 venituri din reclamă de 125,7 milioane de dolari, potrivit raportului financiar detaliat al Central European Media Enterprises, compania-mamă a Pro TV.
Creşterea faţă de 2013 este de aproximativ 5,1%, mai arată raportul pe care îl prezentăm în continuare (în facsimil). O creştere puternică a fost înregistrată pe zona de venituri de la cablişti, după ieşirea Pro TV din lista posturilor libere la retransmisie.
Astfel, compania a atras de la cablişti 45,8 milioane de dolari în 2014, aproape dublu faţă de 2013.
Măsura scoaterii Pro TV din must carry a fost implementată în iulie 2013, cu puţin timp înainte ca Adrian Sârbu să plece de la cârma Central Europnea Media Enterprises.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Ponturi pariuri Poli Iași – FCSB (23.12.2024). Cine încheie 2024 bine?
Sursă: www.paginademedia.ro