Mircea Diaconu a rămas „Un om” și în campania pentru alegerile prezidențiale! ALDE și Pro România se acuză că nu îl susțin suficient pe fostul actor

Mircea Diaconu a rămas „Un om” și în campania pentru alegerile prezidențiale! ALDE și Pro România se acuză că nu îl susțin suficient pe fostul actor
Mircea Diaconu a rămas fără sprijinul ALDE și Pro România *foto: facebook

Mircea Diaconu a rămas exact ca în sloganul său electoral, adică „Un om”. Asta pentru că partidele care au anunțat că îl sprijină, Pro România și ALDE, au început să se certe și să se acuze reciproc că nu se implică în această campanie. Astfel, Tăriceanu este bănuit că nu trage pentru candidat, după ce ALDE pare să se fi reorientat politic către PNL. Prin urmare, ce de la Digi 24 scriu că șansele ca cele două partide să mai formeze o alianță după prezidențiale sunt aproape nule.

Reacția lui Mircea Diaconu, după ce ALDE și Pro România au început să se certe

Mircea Diaconu a anunțat însă că nu are nevoie de sprijinul celor două partide: „Eu am 3 oameni care mă ajută, foști colaboratori cu care am lucrat la Bruxelles. Doi dintre foștii mei asistenți se ocupă de Facebook, iar Pro România a angajat o echipă din Moldova care se ocupă de spoturi și montajele video (…) Dacă eu sunt „un om” și sunt independent, prezența lor mă îngroapă. Mizez pe independența mea și pe notorietatea mea. Nu vreau să exploatez procentele lor”, susține Mircea Diaconu.

Candidatul susținut de Pro România și ALDE nu vede nici el un viitor pentru alianța dintre partidele lui Victor Ponta și Călin Popescu Tăriceanu. „Dovada independenței mele e că această alianță există numai pentru candidatura mea. În clipa în care se termină alegerile alinața va dispărea”, a mai spus Diaconu, potrivit sursei citate.

Mircea Diaconu, despre susținerea primită până acum din partea ALDE și Pro România

Mircea Diaconu mai susține și că a fost ajutat doar cu afișe și câteva spoturi electorale și că  ar fi cerut celor două partide să nu își trimită oamenii pe stradă pentru a face campanie. În schimb, se bazează pe prezența reprezentaților Pro România și ALDE în secțiile de vot.

„La primele întâlniri cu cei din ALDE și Pro România a fost zelul specific: „Gata! Băgăm, facem, dregem”. Le-am temperat zelul, deși unii s-au mai supărat, pe măsură ce am mers prin țară au înțeles (…) Pentru campanie au investit financiar doar în afișe și câteva spoturi plus aparițiile televizate. Logistica lor e fundamentală, dar în ce sens: 1. Afișele care trebuie lipite, și de care se ocupă cele două partide, bani pe care mai apoi îi decontează; 2. Prezența în secțiile de votare a reprezentanților Pro România și ALDE”, a mai spus candidatul la prezidențiale, cel care nici nu mai stă prea bine în sondajele de opinie.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×