Mihaela Rădulescu le răspunde celor care o critică din cauza operațiilor estetice! ”Orice-mi face plăcere!”

Raluca Ogaru    Alexandra Chivu
în Stiri mondene
25/04/2019, 16:45
Mihaela Rădulescu le răspunde celor care o critică din cauza operațiilor estetice! ”Orice-mi face plăcere!” GALERIE FOTO
Mihaela Rădulescu le răspunde celor care o critică din cauza operațiilor estetice!

Mihaela Rădulescu este criticată adesea pentru felul în care arată, oamenii spunând că intervențiile au transformat-o. Prezentatoarea emisiunii Ferma de la Pro TV nu a dezvăluit niciodată numărul de operații estetice, însă, luând în calcul ce s-a scris în presă despre acest subiect, s-ar apropia de 10, pentru că a repetat operațiile la sâni și nas.

Mihaela Rădulescu le răspunde celor care o critică din cauza operațiilor estetice

Cu toate acestea, la cei aproape 50 de ani, vedeta se mândrește cu fizicul ei și susține că ce intervenție și-a dorit, a făcut, susținând că nu o interesează părerile altora despre alegerile ei. „Nu țin dietă, nu fac cure de slăbire, nici de detoxifiere.

Fac sport zilnic, dorm bine, mănânc orice-mi face plăcere, dar nu în cantități mari, nu stau ne­mâncată mai mult de 3 ore, nu mănânc noaptea, nu beau alcool. Râd cu orice ocazie și nu uit de mine. Ce mi-am dorit să fac am făcut. Și nu mă interesează ce părere au alții despre alegerile mele. E și asta o cheiță a suc­cesului, până la urmă”, a spus Mihaela Rădulescu, pentru viva.ro.

La aproape 50 de ani, vedeta se mândrește cu fizicul ei

Intervenții estetice

Mai mult, pentru aceeași revistă, Mihaela Rădulescu a povestit că arată ca o femeie la vârsta ei, neconsiderându-se o minune. „Arăt cum arată multe femei la vârsta mea, mai ales cele care se îngrijesc temei­nic, fac sport și… sunt iubite. Nefericirea încurcă groaznic metabolismul, cam tot atât de mult ca lenea. Sunt mega activă și mă trezesc cu chef de viață, cu zâmbete, cu energie bună. Restul e… viața. Și în­cerc să fie mereu „at its bes”, a declarat vedeta.

Vedeta are implant mamar și rinoplastie, ridicare de sprâncene, o mărire de buze, blefaroplastie, modelare de pomenți și fațete dentare în valoare de 10.000 de euro și un lifting pentru conturarea ochilor.

Te-ar mai putea interesa și: