Lovitură dată de Jean Valvis! AQUA Carpatica, singurul brand românesc prezent la cel mai mare târg din SUA

Dan Stancu   
în Stiri de ultima ora
15/03/2019, 13:05
Lovitură dată de Jean Valvis! AQUA Carpatica, singurul brand românesc prezent la cel mai mare târg din SUA
Lovitură dată de Jean Valvis! AQUA Carpatica, singurul brand românesc prezent la cel mai mare târg din SUA

AQUA Carpatica fost singurul brand românesc la Natural Products Expo West din Anaheim, Los Angeles, California, cel mai mare târg B2B dedicat industriei produselor organice și naturale. Evenimentul a avut loc în perioada 7-9 martie.

AQUA Carpatica, singurul brand românesc prezent la cel mai mare târg din SUA. Pe rafturile marilor retaileri

Natural Products Expo West atrage anual 80.000 de vizitatori din străinătate urmărește să faciliteze întâlnirie dintre retaileri, investitori, producători și furnizori interesați de produsele organice și naturale. AQUA Carpatica este un brand internațional, prezent în SUA începând cu listarea în 2015 în lanțul de magazine Sprouts Farmers Market, care comercializează produse proaspete și organice.

AQUA Carpatica este singurul brand de apă minerală din România care are parteneriate cu lanțuri de supermarketuri din Statele Unite, fiind prezent la raftul unor retaileri importanți precum: Whole Foods (în 18 puncte de vânzare în magazinele din California de Nord), Kroger, Raley’s, Save Mart, Bristol Farms, Gelson’s Market sau 7-Eleven. Alături de piața americană, importantă este pentru brand și cea din Mare Britanie. Potrivit companiei lui Jean Valvis, în Los Angeles, vânzările zilnice ale gamei premium de apă minerală AQUA Carpatica au întrecut vânzările Evian.

Lovitură dată de Jean Valvis! AQUA Carpatica, singurul brand românesc prezent la cel mai mare târg din SUA
Lovitură dată de Jean Valvis! AQUA Carpatica, singurul brand românesc prezent la cel mai mare târg din SUA

În ascensiune pe piețele străine

„Rezervele de apă minerală calitativ superioară în Europa sunt aici, în Carpaţi. Dacă Scoţia este ţara whisky-ului, Franţa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta şi măsline, România are o putere foarte mare în ceea ce priveşte apele minerale şi noi considerăm că România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial”, a declarat proprietarul Aqua Carpatica, Jean Valvis.

AQUA Carpatica este prezentă pe piețele externe și în țări precum Marea Britanie, Germania, Franța, Spania, Italia, Emiratele Arabe Unite, Qatar, Israel, Arabia Saudită și Australia. Nivelul scăzut de nitrați și sodiu sunt, de asemenea, calități importante care o diferențiază cu ușurință de celelalte branduri de apă minerală naturală existente pe piață.

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×