Înșelătorie online cu Netflix! Atenţie la ce mailuri primiți în aceste zile

Alex Năstase   
în Stiri de ultima ora
02/01/2020, 16:51
Înșelătorie online cu Netflix! Atenţie la ce mailuri primiți în aceste zile GALERIE FOTO
Există pe internet o înșelătorie cu Netflix. Sursa foto - Evrim Aydin / Anadolu Agency/ABACAPRESS.COM

A apărut o nouă înșelătorie online. De data aceasta, prinsă în mijlocul evenimentelor este compania Netflix! Concret, utilizatorii sunt sfătuiți să-și introducă datele cardului de credit, pe motiv că le-ar fi fost suspendat abonamentul.

Înșelătorie online cu Netflix!

Surprize, surprize, doar că respectiva înștiințare nu vine de la Netflix. Cel care ar urma instrucțiunile mesajului dubios ar risca să-și piardă banii de pe card. Iată ce a scris un internaut pe pagina sa de Facebook: „În atenția celor care au cont pe Netflix!

Ieri am primit un email, care părea că e trimis de Netflix, în care mi se aducea la cunoștință că abonamentul meu este oprit momentan din cauză că plata abonamentului nu a putut fi încasată pe ultima lună.

Atenţie la ce mailuri primiți în aceste zile

Și mi se cerea să reactualizez modalitățile de plată printr-un click pe unul din butoanele atașate la mesaj. Mi s-a părut ciudat din start, pentru că niciodată Netflix nu-mi trimitea mesaje în limba engleză, ci în română.

Plus, eu mă uitam la acel moment la un film pe Netflix, deci abonamentul nu era oprit. Adresa de email era și ea dubioasă, no-replay@netflix.com – la prima vedere (de fapt era una cu un ID extrem de lung).

Am verificat pe contul de Netflix situația la zi a abonamentului și totul era ok. Am sunat direct la Netflix și mi-au confirmat bănuielile: cineva încerca să-mi fure datele de acces la cardul bancar.

Dacă aș fi urmat sfatul băieților deștepți și aș fi dat click pe unul din butoane ca să-mi reactualizez metoda de plată, puteam să rămân fără cash pe card în următoarele ore sau minute.

Și încă ceva: întotdeauna, indiferent de țară, când Netflix îți trimite un mesaj, formula de adresare este personalizată pentru fiecare abonat în parte.

Deci, aveți grijă cu mesajele primite!”, se menționează în mesajul postat pe rețeaua de socializare.

 

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×