Epidemia de coronavirus afectează grav și economia României. Astfel, uzina Ford de la Craiova a decis să își trimită angajații în șomaj tehnic. Măsura va intra în vigoare pe data de 19 martie și va dura până pe data de 5 aprilie. În această perioadă de șomaj tehnic, angajații Ford vor primi 78% din salariul normal.
Fabrica Ford de la Craiova intră în șomaj tehnic
Pandemia de coronavirus este o adevărată lovitură pentru Ford România, care spera ca în 2020 să dea lovitură și să aibă producții record, după ce s-a decis ca în Bănie să fie asamblat noul Ford Puma. De asemenea, tot la Craiova se asamblează și modelul EcoSport.
În condițiile în care volumul de producție al celor două modele crește constant, Uzina de Asamblare Vehicule Ford Craiova operează în premieră în trei schimburi.
Producătorul american a investit în fabrica de la Craiova o sumă de 1,5 miliarde de euro, începând cu anul 2008.
De asemenea, Ford România a ajuns la un total de 6300 de angajați, care lucrează atât în Fabrica de Asamblare Vehicule cât și la Fabrica de Motoare. Aproximativ 3400 dintre aceștia au fost angajați în ultimii trei ani pentru a sprijini producția noilor EcoSport și Puma.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- 301 rotiri gratuite la 20 Dazzling Hot, fără depunere pe Superbet
Noul Ford Puma, construit la fabrica de la Craiova
Cei de la Ford sperau ca în contextul unui ritm accelerat de producție a vehiculelor, Fabrica de Motoare să atingă la rândul său un nou record: aproximativ 1700 de motoare produse într-o singură zi. Pentru moment, la Uzina de Motoare se construiesc trei versiuni ale mult-premiatului motor 1.0 EcoBoost: 100 CP, 125 CP și 155 CP mHEV.
Noul Ford Puma, a cărui producție a început în luna octombrie a anului trecut, a devenit prima mașină hibrid de serie produsă pe teritoriul țării noastre.
De asemenea, Ford a atins în România o cotă de piață de 8.6%, cu un total de 16.168 de vehicule înmatriculate, clasându-se pe prima poziție în topul vânzărilor mărcilor de import.