Facebook a ajuns la concluzia că nimeni nu vrea să vadă postările unui brand în detrimentul celor ale propriilor prieteni, astfel a liat toate măsurile pentru a ajusta algoritmul de afişare a postărilor în feed.
Pentru a restabili echilibrul, Facebook a anunţat că va reconfigura News Feed-ul astfel încât să afişeze conţinut de la prietenii apropiaţi, ceea ce ar putea „deprioritiza” postările venite de la paginile comerciale.
FOTO FABULOS! CUM ARATA VEDETA TV ANDREEA ESCA LA 18 ANI!!! E DE NERECUNOSCUT!!!
Alte ajustări includ şi ponderarea limitei postărilor afişate, de la un singur prieten, în feed-ul persoanelor care au conţinut puţin, cât şi limitarea afişărilor care indică faptul că un prieten a dat Like sau a comentat la o postare, pentru a face loc conţinutului pentru care manifeşti interes.
SCANDALUL ZILEI IN SHOWBIZ!!! S-A DESPARTIT DE SOTIA LUI FOTOMODEL DUPA CE A PRINS-O CU UN PUSTI DE 18 ANI!!!
Combinate, aceste actualizări, ca şi cele dinaintea acesteia, ar putea reduce vizibilitatea în feed a Paginilor. În vreme ce afişarea mai multor postări de la prieteni poate face, pe termen lung, experienţa pe Facebook mai benefică pentru utilizator, este o lovitură destul de grea pentru afaceri care au făcut din Facebook o sursă de trafic importantă.
Pentru afaceri şi publicaţiile online asta înseamnă că va trebui să lucreze mai mult pentru a crea conţinut cu adevărat de calitate.
Conţinutul pe care utilizatorii să îl dorească în feed-ul lor vor fi nevoiţi să investească bani în promovarea postarilor.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17