ENEL suspendă temporar activitățile care presupun lucrul cu publicul! Mai exact, Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au anunţat că îşi vor suspenda temporar toate activităţile care presupun contactul direct al angajaţilor cu publicul în următoarea perioadă.
ENEL suspendă temporar activitățile care presupun lucrul cu publicul!
Compania încurajează clienţii să utilizeze canalele alternative de comunicare, ”din grijă pentru sănătatea şi siguranţa clienţilor, angajaţilor şi comunităţilor pe care le deservesc”.
”Având în vedere măsurile care au fost luate de Comitetul Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă, dar şi pentru a ajuta la reducerea răspândirii Covid-19, începând cu 16 martie, activitatea tuturor magazinelor Enel din România va fi suspendată (…)
Clienții pot să plătească online facturile
(…)pentru a proteja sănătatea clienţilor, a angajaţilor şi a comunităţilor, prin reducerea contactului dintre clienţi în zona magazinelor”, arată un comunicat emis de Enel.
Mai mult de atât, în perioada următoare, compania le recomandă clienţilor să utilizeze canalele alternative de comunicare şi metodele de plată online puse la dispoziţia lor.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- 301 rotiri gratuite la 20 Dazzling Hot, fără depunere pe Superbet
”Este posibil ca unele interacţiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de aşteptare se măreşte, însă încercăm să prioritizăm cererile, cu scopul de a asigura furnizarea de energie electrică clienţilor noştri în cele mai bune condiţii posibile”, mai precizează compania.
Concret, clienţii îşi pot activa contul digital MyEnel, pentru a primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, sau pentru a-şi înregistra indexul sau verifica balanţa de plată.
Compania încurajează clienţii să îşi activeze metodele alternative de primire a facturii, fie pe email, fie prin SMS din contul MyEnel, urmând paşii menţionaţi în platformă.
Trebuie să știți că pentru a trimite indexul pentru energia electrică consumată, clienţii pot apela numărul de telefon gratuit – 0800.07.08.09 (în timpul perioadei de telecitire).
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienţii pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, în cazul în care distributiorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 şi 26 ale fiecărei luni).
De asemenea, în secţiunea de Contractare rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, prospecţii şi clienţii având posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau furnizare de gaze naturale.
În plus, clienţii care doresc să îşi achite factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar, mai informează compania