Directorul Aeroporturi Bucureşti şi-a dat demisia! Dădea salarii de 1000 de euro pentru câteva ore de muncă!

Filon Stan    Claudia Mîţoi   
in Stiri de ultima ora
08/02/2018, 11:37
Directorul Aeroporturi Bucureşti şi-a dat demisia! Dădea salarii de 1000 de euro pentru câteva ore de muncă!

Directorul Companiei Aeroporturi Bucureşti, Bogdan Mîndrescu, a demisionat, joi, din funcţie, potrivit România TV. Decizia vine după ce Corpul de Control al Premierului a descoperit nereguli grave în cadrul companiei.

În vârstă de 28 de ani, Mîndrescu a fost numit la conducerea companiei în aprilie 2017. Corpul de control al premierului a descoperit o serie de nereguli la Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei, printre care lipsa investiţiilor, falsuri în înscrisuri şi remunerări ilegale, potrivit documentelor publicate de site-ul aviation-headlines.ro. Controlul a avut loc la sediul CNAB din Otopeni, iar perioada verificată a fost 1 ianuarie 2013 – 15 octombrie 2017, potrivit documentelor publicate. Raportul a fost finalizat în 20 octombrie 2017.

Directorul Aeroporturi si-a dat demisia! Nereguli grave descoperite!

În perioada 19 aprilie 2013 – 29 mai 2014, cei patru administratori neexecutivi ai Consiliului de administraţie ai CNAB au încasat, în calitate de membri ai celor două comitete consultative, o sumă netă de 138.808 lei doar prin simpla calitate de membru, fără ca acordarea acestei remuneraţii să fie condiţionată de desfăşurarea unei activităţi şi fără a întocmi rapoarte periodice de activitate, potrivit documentelor prezentate.

În plus, verificările au indicat acordarea membrilor consiliului de administraţie a unei remuneraţii cu 212.718 lei mai mari decât limita legală, în perioada 1 iulie 2013 – 31 mai 2014, sumă care poate constitui o posibilă pagubă, potrivit documentelor publicate. În aceeaşi perioadă, ar fi fost acordată directorului general Radu Liviu o remuneraţie mai mare cu 396.561 lei mai mare decât limita legală.

Raportul a indicat probleme în ceea ce priveşte starea pistelor de decolare-aterizare. În perioada 2011-2016, au fost efectuate reparaţii curente, lucrări ce au fost realizate cu sincope. În cazul pistei de aterizare numărul 2 a aeroportului Henri Coandă, potrivit unei expertize tehnice elaborate în septembrie 2013, calificativul stării de degradare pentru tronsonul 1 (0 – 350 metri) a fost ”bun”, pentru tronsonul 2 (350 – 950 metri) a fost ”satisfăcător”, iar pentru tronsonul 3 (950 – 3.500 metri) a fost ”foarte bun”.

Potrivit raportelor de urmărire specială elaborate în perioada aprilie-iunie 2014, calificativele au fost semnificativ mai slabe: pentru tronsonul 1 a fost ”satisfăcător”, pentru tronsonul 2 a fost ”rău” şi pentru tronsonul 3 a fost ”bun”.

 

Ştirea MOMENTULUI

Decizia luată de Comisia Europeană cu privire la ora de vară

Orice informatie si/sau declaratie preluata din acest material se face numai cu citarea sursei STIRI MONDENE si, obligatoriu, cu LINK ACTIV catre prezentul material. In caz contrar, persoanele fizice si/sau juridice care incalca drepturile de autor ale STIRI MONDENE, prevazute si protejate de Legea nr.8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe, sunt direct raspunzatoare legal pentru orice prejudiciu astfel cauzat.