Decizia Pro TV de a pune fake reality-ul Lecţii de viaţă între orele 18 şi 19 a dat peste cap tot intervalul de acces prime time al postului de televiziune.
Emisiunea, asemănătoare celor de pe Naţional TV, Kanal D şi Prima TV, a fost pe locul doi în audienţe, la mare distanţă de Antena 1, iar la oraşe a fost depăşită şi de Acasă TV.
Cu o audienţă mai mică înainte de Ştiri, Pro Tv a pierdut prima poziţie şi pe jurnal. Ştirile Pro TV au fost la nivelul întregii ţări pe locul al treilea, pe locul doi la oraşe, dar au avut prima poziţie pe comercial.
În comparaţie cu săptămâna trecută, audienţa ştirilor Pro TV de aseră a fost aproape la jumătate. Şi Măruţă a avut de suferit în urma mutării. Pe intervalul 16.00 – 17.00, La Măruţă a avut o audienţă cam la jumătate faţă de media pe care o făcea la o oră normală.
Practic, Pro TV a avut cu Măruţă, în intervalul 16 – 17, aceleaşi cifre pe care le avea săptămâna trecută cu serialul turcesc Puterea Destinului. Pe jumătatea de oră 17.30 – 18.00, audienţa Pro TV a fost cam la jumătate în comparaţie cu săptămâna trecută şi mult în urma Antenei 1.
- Cum arăta Corina Caragea la primul jurnal din carieră la Pro TV. Au trecut 17 ani de atunci
- Cum a ajuns Mircea Bravo un vlogger de succes. E surprinzător ce studii are
- Oana Roman se apără după ce a fost acuzată că a cerut produse gratis de la Cristina Bâtlan: „Îmi permit să-i cer ce vreau eu”
- De ce a lipsit Mario Fresh la festivitatea de absolvire a Alexiei Eram. Ce mesaj i-a transmis artistul
- Câștigăm 5.000 de lei cu SuperLiga! Biletul etapei 17
Audienţele de luni seară, conform Paginademedia.ro:
NAŢIONAL. Antena 1 a fost lider pe intervalul 18.00 – 19.00, pe care a fost difuzat Acces Direct. Postul din Băneasa a avut o medie de 1,6 milioane de telespectatori. Pro TV a fost cu Lecţii de viaţă pe locul al doilea, cu cifre la jumătate faţă de Antena 1: 768.000 de telespectatori.
URBAN. Lecţiile de viaţă au fost pe locul trei la oraşe, după Antena 1 şi Acasă TV, care difuza serialul turcesc Trandafirul negru.
COMERCIAL. Antena 1 a fost lider şi pe publicul comercial, cu o medie de 339.000 de persoane. Pro TV a fost pe doi, cu 189.000.
Ştirile Pro TV cu Andreea Esca, pe locul trei
Aseară, după premiera Lecţii de viaţă, Ştirile Pro TV au pornit de la o audienţă mult mai mică decât de obicei.
Rezultatul: la nivel urban Andreea Esca a fost pe locul al treilea, după Antena 1, şi după serialul turcesc, Puterea detinului de pe Acasă TV.
Cifrele au fost mult sub performanţele normale ale Pro-ului (aproape un milion în mod normal media la oraşe). Şi la nivel naţional au fost mari diferenţe faţă de săptămâna trecută. Aseară, pe naţional, Pro TV avea o medie de 1,4 milioane de români pe minut şi era pe locul al doilea. În urmă cu o săptămână, număra două milioane şi era pe prima poziţie.
Andreea Esca şi-a păstrat prima poziţie doar pe targetul comercial.