Cum să previi insomnia după antrenamentele de seară

Ionuţ Cataramă   
în Stiri de ultima ora
16/03/2018, 21:10
Cum să previi insomnia după antrenamentele de seară

O viaţă sănătoasă are nevoie de mişcare, un corp frumos şi armonios are nevoie de antrenamente regulate şi de o alimentaţie echilibrată.

De regulă, după un antrenament la sală, nivelul de energie creşte, dar şi nivelul de serotonină din creier, motiv pentru care te poţi confrunta cu o serie de idei ce îţi pot adesea alunga somnul.

Vrei să citești acasă, în siguranță, TAIFASURI, revista ta preferată? Abonează te ACUM doar la oficiile Poștei Române! Surprize + CD urile preferate doar pentru ABONAŢII TAIFASURI

Potrivit studiilor efectuate asupra acestui aspect, cercetătorii au ajuns la concluzia că persoanele active care merg regulat la sală, în zille fără antrenament, dorm mai mult.

Astfel că, pentru a evita insomnia de după antrenament, se recomandă să mergi la sală dimineaţa, în caz contrar, ţine cont de sfaturile de mai jos, dacă nu vrei să ai parte de o noapte albă:

Programeaza-ti antrenamentul şi alternează-l!

Alege întotdeauna să faci exerciţiile de tipul celor cardio dimineaţa, iar seara optează doar pentru clasele de yoga sau pillates.

În timpul zilei, renunţă la lift sau la maşină şi mergi cât mai mult pe jos.

Practicate seara, exerciţiile de yoga te vor ajuta să te concentrezi mai uşor asupra respiraţiei şi astfel te vei pregăti şi pentru somn.

Sursă: www.realitatea.net

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×