Toyota dezvoltă cauciucuri fără aer şi cu motoare proprii! Pe ce autoturisme vor fi montate!

Filon Stan   
în Hotnews
31/10/2017, 16:10
Toyota dezvoltă cauciucuri fără aer şi cu motoare proprii! Pe ce autoturisme vor fi montate!

Noile maşini electrice marca Toyota vor avea pneuri fără aer! Mai mult, producătorul japonez anunţă că acestea vor fi dotate cu motoare individuale cu scopul de a reduce masa maşinilor electrice şi de a îmbunătăţi performanţele autoturismelor din noua generaţie!

Gigantul auto japonez a anunţat o serie de investiţii importante pentru dezvoltarea maşinilor electrice şi a oferit inclusiv o informaţie interesantă legată de baterii, despre care afirmă că vor oferi o autonomie semnificativ mai mare decât în prezent. Constructorul japonez a dezvăluit acum că lucrează la o tehnologie suplimentară care va fi aplicată în cazul maşinilor electrice şi alimentate cu hidrogen. Click pe meci în aplicaţia de mai jos pentru detaliile complete: echipe de start, comentariul live, statistici, clasament în timp real! Click pe GRUPA B pentru a vedea rezultatele din celelalte jocuri din grupele Ligii Campionilor! Click pe MECIURILE ZILEI pentru a vedea toate jocurile de azi.

Cauciucurile fără aer sunt dezvoltate şi de alţi producători

Astfel, Toyota dezvoltă proiectul unui pneu fără aer care are motoare individuale în fiecare roată, iar japonezii speră ca în timp tehnologia să permită o scădere semnificativă a masei pneurilor. Obiectivul declarat este că până în 2025 reducerea masei pentru fiecare pneu să fie de circa 5 kilograme, adică circa 30% comparativ cu masă obişnuită a unui cauciuc.

„Pentru constructori, atracţia pneurilor fără aer este legată de maşinile electrice şi hibride. Astfel de pneuri ar urma să fie folosite pe maşinile electrice”, afirmă oficialii Sumitomo Rubber Industries, compania care a furnizat pneurile experimentale celor de la Toyota.

Conceptul Toyota Fine-Comfort Ride, care a fost dezvăluit cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo, este echipat cu astfel de pneuri, însă japonezii nu sunt primii care încearcă să dezvolte o astfel de tehnologie. Producători tradiţionali de pneuri precum Bridgestone lucrează la un concept asemănător, în timp ce Michelin a dezvoltat deja o primă versiune de serie pentru maşini uşoare, cum sunt cele întâlnite pe terenurile de golf. Pentru moment, acest tip de pneu nu poate fi însă folosit pe maşinile tradiţionale.

Sursa: automarket.ro

Te-ar mai putea interesa și:
Închide ×